Kraniosynostos #8
Vilken jättebra tråd Precis vad jag behöver nu...
Våran son är nu 8 veckor och har haft en ås i pannan sedan han föddes. På BVC har de inte sagt något och inte på BB heller... Men sist jag var på BVC så tog jag upp det efter att ha googlat på "ås i pannan". Då sa hon... "ja, jag känner ju inte direkt nån fontanell". Otroligt hur de bara kan blunda för eventuella defekter så där Jag blir så ledsen och arg.
Nu har jag fått en läkartid på BVC imorgon (tidig 2mån kontroll) och hoppas att de ska skriva nån remiss så jag får riktiga svar på vad som måste göras.
Kan ni i detta forum vara snälla och kolla på mina bilder och säga vad ni tycker. Det vore och toppen om någon kan tipsa om hur jag ska gå till väga för att kontakta Sahlgrenska angående det här. Någon nämnde att man kan kontakta läkaren direkt (maila bilder etc)
Snälla hjälp mig... jag vill göra allt för att min älskling ska må bra... och det innebär inte att lita till BVC som tydligen inte tycker det är ett problem. Ja är så rädd att få svar från inkompetenta människor som inte bryr sig