Kraniosynostos #8
Tack så mycket Shanti 81 o SofiaD! Insåg idag att det "bara" är 3 veckor kvar. usch.
Tack så mycket Shanti 81 o SofiaD! Insåg idag att det "bara" är 3 veckor kvar. usch.
Ang. det här med ersättning från försäkringsbolaget. Varför ska man få ersättning när man ligger på lasarettet? Vore ju bra om man fick det men jag förstår inte varför.
Känner att jag inte kan ringa försäkringsbolaget o kräva ersättning när jag inte vet varför
Hej!
En fråga till er som har barn som genomgått operation. Hur ömtåligt är huvudet efteråt? Tänkte på att Agnes sitter upp en hel del o ibland så trillar hon, eller får hjälp att trilla bakåt. Hur försiktig måste man vara för sådana saker?
Till er som opererat på Sahlgrenska. En dum fråga, men finns det kaffebryggare på avd 41 o måste man ta med eget kaffepulver?
Kram
Hej!
Kom o tänka på en sak nu när det verkligen närmar sig. Hur gör man med amningen första tiden? Finns det pump att låna på avd eller hur gör man? Agnes ammar ju fortfarande en hel del.
Kram
P.S. Kan ju säga att Agnes op gick kanon o att hon mår jättebra. Vi ska på återbesök den 17:e.