Lovali skrev 2009-12-03 07:46:59 följande:
Ögonen beror på Metopican, dem rättar de till under operationen. Han hade absolut lite sneda ögon, vi kallade hnm Carl-Gustaf Lindstedt, han var jättelik den gamla skådespelaren Erics bulor tror jag beror på operationen fakyiskt men det är u svårt att veta. Han har 2 mindre bulor, en strax ovanför varje öra & sedan en bakom ärret uppepå huvudet. Mitt, och ingen annans heller säger PT, är helt perfekt, utan jag är också lite bulig n'är jag känner efter så han bedömer inte Erics bulor som exeptionella. Jag har varit där extra en gång för att jag ville höra vad han sa. Nu får jag ge mig tills 5 årskollen då jag kommer säga vad jag tycker, om bulorna blir värre. Han ser abslout inte konstig ut, hur fin som helst men kan inte sticka under stol med att bulorna stör mig lite. De förändras dock medans hans huvud växer, förhoppningsvis till det bättre säger PT.
Castors bulor sitter också ovanför varje öra... men när jag känner efter så har nog jag det också... :-P Har man börjat kolla efter defekter så hittar man en massa "problem områden"... tänk bara på hur folk brukar blir när de an gång plastikopererat sig. Man tittar noggrannare och noggrannare... sen är man ju mamma också
Skönt att höra att ögonen blir lite rakare iaf... vi har haft lite svårt att se oss själva i Castor sedan födseln... jag har sagt till min sambo... "Han har dina ögon... om de inte vore så sneda..."
Ja du... bara vi får det här fixar och allt går bra så kanske man t.o.m. kan skratta åt det sen