elin a82 skrev 2009-10-20 14:12:11 följande:
Ja, jag hoppas att det är så. Försöker tänka att det är tur att hon är så liten så hon inte kommer minnas någonting utav det hela. Men på ett sätt så känns operationen värdelös, det syns nämligen inte så mycket på henne. Men jag vet ju att hon behöver den så det är bara att acceptera. Men sitter just nu o skriver kom ihåg listor till båda tjejerna samt mig o sambon. Vad är det som vi behöver ha med oss till Agnes o vad behöver vi ha med oss? Vi fick veta att det finns ett litet kök, men i papprena vi fick hem står det att matlagning ej är tillåtet. Vad ska vi leva på under tiden vi är där? Blir ju dyrt att äta i cafeterian 2 ggr per dag Finns det några billiga o goda restauranger i närheten?Många frågor blir det :-/Kram
Men ska ni bo på johannesvillan? Där kan ni laga mat, där finns kyl och frys och allt man behöver. På avdelningen finns ett pentry där man kan micra mat. Finns kyl och frys också. Vi lagade lite mat på johannesvillan och sen åt vi i cafeterian ett par gånger. Till Oskar hade vi med välling (finns vissa sorter på avd), lite egna kläder och kudde och täcke hemifrån för att han skulle känna igen doften