Kraniosynostos #8
Vi tecknade försäkringen innan synostosen upptäcktes, men eftersom försäkringsbolaget (Länsförsäkringar) bedömer att synostos är medfött fick vi inte en krona.
Vi tecknade försäkringen innan synostosen upptäcktes, men eftersom försäkringsbolaget (Länsförsäkringar) bedömer att synostos är medfött fick vi inte en krona.
Riparbella
Skönt att höra att allt gått bra!
Ang kudden så är det väl så att det skiljer sig beroende på vart man blivit opererad?
090
Har du läst i länken till SU info om synostos i ts? Där finns bra bilder och info om det mesta. Men generellt tror jag inte syndromen är speciellt vanliga. Varför misstänker de att det rör sig om det? Var någonstans ska du på bedömning?
Ang folsyran så är det ju bevisat att det minskar risken för ryggmärgsbråck, så jag vet inte... Får jag välja så väljer jag nog hellre metopica.. Men kanske har det blivt lite för mycket folsyra? Jag tillhör också dem som kämpade med mina Mitt Val Kvinna och folsyrarik mat... men Oskar hade sagittal synostos.
Här planeras inga bebisar så jag kan vänta på svaret ![]()
Förresten, ser att tråden snart går ut igen och det verkar finnas behov av ytterligare en så jag ska knåpa ihop en ny snarast ![]()