• Svar på tråden Sommarbebisar i Borås -09, fjärde tråden
  • SandyL

Me toooo

Nu har jag och en kompis målat (grundmålat) tvättstugan... Fan helt slut nu och fortfarande skallebank! Sven är i sthlm så hoppas på en bra natt, behöver sömn!

Förhoppningsvis kommer en gubbe hit imån som Svens farsa kände och målar... HOPPAS!!!! Ville ju det skulle bli en överraskning... kul om allt är en enda röra när han kommer... "tadaaa Sven här e överraskningen" mohahaha!!!

Gör ni andra i helgen????

• vattumannenjn

Hej..

Jag är åsså här...

SandyL: Gudars va lessen jag blir ;+) hehehe Nä De är lugnt.. jag sa juh att jag kunde fixa själv, men de va snällt att du tänkte på mig.. Hoppas att du hinner med allt innan sven kommer hem då.. Kul å se hans reaktion hehe!

Jahopp.. då har man vart i stan å shoppat lite på marknaden..
    SANDRIX: tack för tipset.. Köpte ett par ascoola adidas skor till
    Elias för bara 100 spänn åhh lite kläder till mig..
    Andvänder juh fortfarande mammabyxor.. Blir juh lätt att man kanske köper bara till lillkillen, de är juh så kul att handla barn kläder.. Men fyy va folk de va i stan man fick juh knöö sig fram.. åhh nu är man helt slut :+) Ikväll blir de fredagsmys med tonfisksallad å lite chip, å lite annat gott.. I morgon ska vi äta ostbricka...

Sarah: Hur har de gått med Liam på nätterna??

Vad ska ni andra hitta på i helgen då??
    Ha de gött kväll!!
    Kram på er =)

• Mamma till Noelle och William

Josefine/Ester> Har ni lagt ut bilen? M hade nog inte direkt nått tips bara sådär, det är väl när han själv tar sig an att sälja en bil som idéerna ploppar upp, eller så ville han hålla sina supertips för sig själv, hihi, jag vet inte

Här har det varit fullt hålligång sen kl 7, men nu har Noelle lagt sig lite för att vila, skönt det.. fattar inte hur hon har orkat idag.. hon har varit överallt, hela tiden! Annars brukar hon ta det lugnt och få se på film på morgnarna...
    Lilleman håller på att somna så då satte jag mig en stund, skööönt

Jag bojkottar marknaden. Visst det är väl mysigt och man kan göra fynd, men det är så jobbigt att knö med barnvagn.
    Igår packade jag in ungarna i bilen och åkte till Allum, ett köpcentra i Partille. Det finns väl i stort sett samma affärer som här, men dom har Polarn o pyret, Bik Bok o lite annat.. roligt att INTE åka till Knalleland jämt bara.

Fin bild på Fred i tidningen idag!
    Var ett barn som skulle heta Albert med, undra om mamman blev förlöst av "våran" Albert då, eller vad tror du Josefine?

• SandyL

Helloo!!

Nyss vart på barngympa med Engla, roligt nu har hon ätit o nu sover hon. Jag e rätt trött... ont i halsen...

Nu väntar jag på gubben som ska måla tvättstugan.. Sven sett grundmålningen, haha han såg smått chockad ut när jag visade färgen som ska bli!! men när han kollade närmare sa han faktiskt den va fint. Är som "jordgubb blandad med mjölk" rosa.

I e.m kommer ett kompis par hit... vi ska äta gott och så ikväll, några bärs med

Kramis

• SandyL

Carol
    Jag bojkottar med marknaden... orkar inte!!!

Hittade du nåt i Allum??

• S a C

Hej hej!

Tänk, att jag alltid ska missa när trådarna går ut... {#lang_emotions_smile}

En ny, fräsch människa här! Har bara ammat en gång på nätterna i några dagar och det är helt okej!

Här blir det ingen marknad. Det enda trevliga är ju munkarna. Hehe.

Carol:
    Jag blev så sugen att åka dit när du skrev det på FB igår! Men jag nöjer mig nog med att shoppa lite på Po.P:s nätshop.

Nu ska jag "luschla" med Vega verkar det som...

• muppedupp

Hej hej

Blev faktiskt en marknadstur både igår och idag. Idag var det helt smockat med folk men ger man sig ut får man ta det i den takt alla andra går, dvs slowmotion.. men jag flydde in i lite affärer här och där.

Testade lite potatis och majs utblandat med bröstmjölk igår. Blev några roliga miner och han svalde hur många gånger som helst. Tror i alla fall han lyckades få i sig nåt. Ska testa lite till idag... himla kul.

• Mamma till Noelle och William
    SandyL skrev 2009-09-26 11:34:34 följande:
    CarolJag bojkottar med marknaden... orkar inte!!!Hittade du nåt i Allum??
    Nej, blev ingen shopping, bara ett 2-pack sockar till Noelle från P o.p, helt vita, vi har ju bara "ullaredssockar i massa mönster o färger"
    Letade efter kläder till barnen att ha på Williams dop men hittade inget...
    Köpte lite smågrejer på Åhléns och så åt vi mat på Max. That´s it!
Svar på tråden Sommarbebisar i Borås -09, fjärde tråden