Vad menas med camel toe??
Ja, jag vet ju förstås att det rör sig om kvinnans underliv. Men när har man en camel toe? Hur ser det ut?
Ja, jag vet ju förstås att det rör sig om kvinnans underliv. Men när har man en camel toe? Hur ser det ut?
BildGoogla på cameltoe...
Är inte det när man har för trånga byxor framtill, så det bildas en kameltå?
en camel toe är när byxan skär in i muffen och får den att se ut som en kamel tå, alltså delar av den på mitten, högst oattraktivt.
Jaha, det är alltså byxan som gör en camel toe. Man kan inte "ha det" av naturen så att säga? Så när man är naken har man ingen camel toe, om jag fattar rätt?
Fortsätter på denna "intressanta" tråd. Visste redan vad en camel toe är, men vad kan motsvarande på en man heta? Det förekommer ju, och är ju minst lika osmickrande..................
När dom har för snäva byxor menar du och man ser hela paketet fastklistrat. Nej, det är då ingen vacker syn. PTV och PTH brukar man ju prata om men det kanske inte är samma sak riktigt. Det här får vi gå till botten med :0)
Balett-balle, har jag hört om det fenomenet! När man ser pungkulorna på varsin sida om sömmen i brallorna. ;)
Magnus o ch Brasse kallade det för PTKläm