• Anonym (nyfiken)

Vad menas med camel toe??

Ja, jag vet ju förstås att det rör sig om kvinnans underliv. Men när har man en camel toe? Hur ser det ut?

• Svar på tråden Vad menas med camel toe??
  • Lindreas
    Anonym skrev 2009-09-26 23:35:49 följande:
    Magnus o ch Brasse kallade det för PTKläm
    Hahahaha!!! Men har ni sett en snubbe i tights!? Jag hade en lärare på gymnasiet som ständigt hade balett-balle, det var lite svårt att koncentrera sig på hans lektioner, man fnittrade ju mest. :D
  • Cerasus

Anonym (nyfiken) skrev 2009-09-26 23:32:31 följande:

När dom har för snäva byxor menar du och man ser hela paketet fastklistrat. Nej, det är då ingen vacker syn. PTV och PTH brukar man ju prata om men det kanske inte är samma sak riktigt. Det här får vi gå till botten med :0)
    PTV och PTH är urspungligen en skräddarterm. Man ska ge en aning mer utrymme längst upp mot grenen på det byxben åt vilket håll paketet naturligt vill hänga.

För övrigt finns det en grövre version av camel toe, kallat moose knuckles.
  • Anonym (nyfiken)

Vad gulligt :0).

Vågar man fråga vad moose knuckles innebär?

• Heureka

Ok fler förslag på balettballe och bakpotatis. Tyvärr är det ju ett allt för vanligt förekommande fenomen och vi MÅSTE verkligen gå till botten med detta

Min graviditet, min mage - jag tänker puta och njuta. BF 11/1-10
  • vanessa79

moose knuckles är riktigt illa, har sett ett bra exempel på det. balletballe däremot är ngt helt nytt, dock lika illa..

• Anonym (nyfiken)

Bakpotatis...? Var är snoppen då?

• Cerasus

Vi brukar kalla den manliga motsvarigheten för "pastor Hannes" efter karaktären i NileCity.

• CESSANKNUGEN

Ni är efterblivna, för manlig camel toe används ordet ''grodögon'' har ni aldrig hört uttrycket peepz?

• genuine
    Lindreas skrev 2009-09-26 23:34:24 följande:

Balett-balle, har jag hört om det fenomenet! När man ser pungkulorna på varsin sida om sömmen i brallorna. ;)

HAHA! Underbart!
Svar på tråden Vad menas med camel toe??