• Svar på tråden Gammal bild på Anna Anka!
  • LyckligtSlut

Men den är ju från 2008 står det? Var hon gravid då? Är inte barnet runt fem?

Eller boken kanske gavs ut först när hon hunnit bli ett namn?

Tyckte att hon snackade någonstans om att hon vägt 30 kg mer. Finns det bild på det?

• Wild And Crazy
    LyckligtSlut skrev 2009-09-29 00:04:24 följande:
    Wild And Crazy skrev 2009-09-29 00:00:54 följande: Längst till höger? Där var hon ju HET!
    Yeah
  • Svart ros
    LyckligtSlut skrev 2009-09-29 00:00:23 följande:
    Men den är ju från 2008 står det? Var hon gravid då? Är inte barnet runt fem?Eller boken kanske gavs ut först när hon hunnit bli ett namn?Tyckte att hon snackade någonstans om att hon vägt 30 kg mer. Finns det bild på det?
    Stod 30 kg på aftonbladet men hon sa, antingen i svenska holywoodfruar eller hos Aschberg minns inte riktigt vilket, att hon gick upp 10 kg.
  • Mandragora
    Svart ros skrev 2009-09-29 00:07:56 följande:
    Stod 30 kg på aftonbladet men hon sa, antingen i svenska holywoodfruar eller hos Aschberg minns inte riktigt vilket, att hon gick upp 10 kg.
    Beror nog på att folk har svårt för att skilja på pounds och kilon uppenbarligen.
  • MammaTillNeoh
    Surtanten1 skrev 2009-10-01 14:19:48 följande:
    Jag tycker inte att det ser ut som Anna Anka.
    det där var inte anna anka :S
  • Aniko

Ni har fel, det är Anna Anka! Hon vek ut sig i Playboy, det fanns nån artikel om det i Aftonbladet.

• MammaTillNeoh
    Aniko skrev 2009-10-07 07:00:18 följande:
    Ni har fel, det är Anna Anka! Hon vek ut sig i Playboy, det fanns nån artikel om det i Aftonbladet.
    Det kan det väl inte vara, ingenting är ju likt? Alla andra bilder så syns det ju iallafall att det är hon, men den bilden så är ingenting likt henne :S
  • MammaTillNeoh

Dessutom står det ju att det är någon ana claudia michaels eller något, är ju inte ens på svenska :S Eller har du råkat skicka fel fil?

• MammaTillNeoh
    MammaTillNeoh skrev 2009-10-07 11:33:04 följande:
    Dessutom står det ju att det är någon ana claudia michaels eller något, är ju inte ens på svenska :S Eller har du råkat skicka fel fil?
    inte ens på engelska menade jag ju självklart ;P
  • Surtanten1

visst hon kanske har utvikt sig men jag tycker inte att ansiktet är likt henne.

• Surtanten1

• Surtanten1

• Surtanten1

ja där ser man. Ful kropp har hon definitivt inte! :P

• Madderakka

Det är Anna Anka. Skillnaden är att hon på gravid-bilden ser frisk ut. Numera tycker jag hon liknar en Gollum i ansiktet....

Svar på tråden Gammal bild på Anna Anka!