Inlägg från: Ulf Harrys Farsa |Visa alla inlägg
  • Ulf Harrys Farsa

Är du oroad över invandringen?

Nej.

Men vissa grupper i samhället måste inse att man MÅSTE anpassa sig. Man kan inte leka Balkankrig bara för att det är ballt.

• Ulf Harrys Farsa
    turgut skrev 2009-09-29 01:25:01 följande:
    Ulf Harrys Farsa skrev 2009-09-29 01:20:34 följande: Vilka grupper ska anpassa sig? Muslimer? Rasister? Motorcyklister? Kvinnor? Det går inte bara att säga "vissa". Vad menar du? Vad ska de anpassa sig till?
    Schackspelarna!

Vafan tror du, idioterna som bränner bilar och kastar sten på poliser, brandmän och annat här och där i vårt land (t.ex Malmö och Uppsala)

Där förordar jag Deportation, får vara hur "rasistiskt" som helst, men det är min ärliga åsikt.

Jag har inget emot min granne Mehemet, lika lite som min granne Berit.
  • Ulf Harrys Farsa
    turgut skrev 2009-09-29 01:37:57 följande:
    Ulf Harrys Farsa skrev 2009-09-29 01:29:33 följande: Och dessa "idioter" kommer från balkan? Och de gör det de gör för att de inte är anpassade. Jag tycker också att folk ska följa lagar. Men jag fattar inte vad balkankriget har med att svenska ungdomar revolterar? Tror du att vi kan lösa samhällsproblem med deportering? Vilket sorts samhälle skulle det skapa?
    balkankrig va ett ord bara, jag hade kunnat skriva Vietnamkrig eller annat.

Ja deportation! (läs utvisning av icke svenska medborgare) skulle väl hjälpa, eller vill vi ha folk som bränner bilar och stenar poliser?
    JA vi har vanliga svenssons som gör samma sak, men dom får vi väl ta hand om då.

Typ AFA anhängare kan vi väl sätta ner i nån gruva eller nåt.
  • Ulf Harrys Farsa
    turgut skrev 2009-09-29 01:45:17 följande:
    Ulf Harrys Farsa skrev 2009-09-29 01:41:32 följande: Ja. Då fattar jag. Det samhället vill jag inte leva i. Ett där man sätter folk i gruvor. Det har man testat förut och det slutade med att halva Europa sprängdes i bitar. Är du svensk medborgare? Då tycker jag att du ska se till att anpassa dig. I centrum för den svenska kulturen finns bland annat det svenska språket.
    Vänta nu...
    Ska jag anpassa mig till att vissa grupperingar i Sverige INTE kan följa lagar & bestämmelser, *asgarv*

Tror du att Indier skulle anpassa sig till en grupp svenskar som plötsligt började slakta kossor för att äta Biff varje söndag?
  • Ulf Harrys Farsa
    turgut skrev 2009-09-29 01:55:26 följande:
    Ulf Harrys Farsa skrev 2009-09-29 01:49:17 följande: Visst skulle de det! Det finns inga förbud mot att äta biff (liten bokstav) i Indien. De flesta indier (liten bokstav) är hinduer, men där finns också andra kulturella grupper, muslimer, kristna och andra som gärna äter biff. Det är inte ens svårt att få tag på bacon i Tel Aviv. (Jag hjälper dig att anpassa dig till den svenska kulturen.) De grupper jag misstänker att du talar om består av svenska ungdomar. Unga svenskar. Om du bara menar att vi ska deportera människor som inte är svenska medborgare så undrar jag hur det skulle lösa problemen i storstädernas förorter.
    Åh NEJ äR dU SprÅkPoLIS, Va JOBBiGt FöR diG, Kom Du Inte På NågOT annAt aTT Säga.

"De grupper jag misstänker att du talar om består av svenska ungdomar."
    Svenska? med invandrarbakgrund, och vars föräldrar inte bryr sig ett jävla skit om vad deras skitungar gör?
    (även dom svenska ungdomarna med svenska föräldrar som inte bryr sig borde bestraffas hårt)

Jag vet att det finns indier som äter kossa, det finns muslimer som super och äter fläsk också.

Ska låta dig vara nu så du kan leta felstavningar på internet.
  • Ulf Harrys Farsa
    Mopsan skrev 2009-09-29 02:01:28 följande:
    hahaha måste ju vara självplågare då jag vet hur sånna här trådar blir och kan redan se. har man e åsikt så ska man få ha den tror ni på flaste allvar att man ska kunna uppföra sig hursomhelst bara för att man inte delar andras åsikter? finner vissa inlägg här långt under botten nivån. min åsikt. integrera de vi har först få samhället på fötter och SEN kan vi öppna för ex flyktingar. och rosengårdsungarna är lika svenska som min man. dvs NOT!
    Va! är du gift med en bilbrännare?!!!!
  • Ulf Harrys Farsa
    turgut skrev 2009-09-29 02:10:11 följande:
    Ulf Harrys Farsa skrev 2009-09-29 02:03:39 följande: Jag är inte språkpolis. Det är det sista jag är. Tvärtom tycker jag att folk gott och väl kan få göra vad de vill med språket om de nu inte vill ge ut böcker, publicera artiklar eller bedömas vetenskapligt. Jag tänkte bara att du som vill att folk ska anpassa sig till svensk kultur skulle uppskatta att få ett par tips om hur du själv kan anpassa dig. Det är verkligen frågan om svenska ungdomar. De är svenska medborgare. Jag bedömer inte folk utefter deras etniska bakgrund utan efter deras handlingar. (Om du visste att det finns indier som äter nötkött, varför ställde du den fråga du ställde?) Q.E.D.
    Svensk kultur är midsommar, kräftor, sill och snaps. Har du inte fattat det än? om jag Då och DÅ sätter in en STOR bokstav har verkligen inget med kultur att göra.
    Och JA, jag är toksvenne
  • Ulf Harrys Farsa
    Mopsan skrev 2009-09-29 02:15:53 följande:
    Ulf Harrys Farsa skrev 2009-09-29 02:11:12 följande: neeeeej här är det ryska maffian inga små krusiduller här inte bhhha bränna bilar det kunde gossen min innan han kunde gå. sitter i generna du vet
    Nej det är väl hans kultur kanske.
  • Ulf Harrys Farsa

mina små kämpar skrev 2009-09-29 02:18:12 följande:

ett sånt område bor jag i, och vår familj har verkligen varit utsatt för invandrares rasism, där vuxna samt barn helt öppet ger sig på mina barn, så jag är med oroad
    Sånt händer inte enligt vissa, det är förmodligen ert fel.
    Man ska aldrig skylla någonting på den "svagare gruppen" då är man rasist och invandrar fientlig.
  • Ulf Harrys Farsa
    turgut skrev 2009-09-29 02:19:35 följande:
    Ulf Harrys Farsa skrev 2009-09-29 02:15:53 följande: Jag är också toksvenne. Så jävla svensk. Men det som skiljer oss åt är vad vi anser vara svenskhet.
    Du får GÄRNA berätta vad svenskhet är, läser det imorgon. Nu skall det sovas.

Om du tycker det är "svenskt" att leka krig i rosengård så kan du ge fan i att skriva.
  • Ulf Harrys Farsa
    Mopsan skrev 2009-09-29 02:27:32 följande:
    Ulf Harrys Farsa skrev 2009-09-29 02:16:43 följande: hmmm jag vet men det känns svårt att veta hur man ska hantera det. jag menar jag vill ju inte att gubben ska tro att jag gått och blivit rasist. och att då säga det att "nej älskling du får inte kasta molotov cocktails mot grannen det är inte ok att leka rysk roulett i köket det gör vi inte här i sverige" alltså du förstår ju hur det skulle verka! jag hoppas på att mitt tålamod och stränga blick ska få honom att inse hur fel det är. men sen får man förstå honom också det är inte lätt. och att skicka grishuvuden till kommun politikerna för att de beslutade att stänga badet tidigare osv det är ju så han gör för sin vanmakt han tycker ju att de inte lyssnar på honom och då är det enda sättet för honom. men nu mera så är han ju svensk vilket har lättat bördan lite för nu är han u ingen galen ryss som begår olaga hot utan en smått excentrisk svensk med alldeles för mkt griskött i frysen.
    *Asgarv* Tack söta du för ett gott skratt, hälsa din man, jag dricker Vodka (stor bokstav) med honom vilken dag som helst.
  • Ulf Harrys Farsa

mina små kämpar skrev 2009-09-29 02:28:43 följande:

Ulf Harrys Farsa skrev 2009-09-29 02:21:32 följande: de som ej tror på det är välkommna att tillbringa några dagar hemma hos mig jag kan garantera att efter det ändras den uppfattningen, innan jag flyttade hit hade jag aldrig kunat ana att något sånt här skulle kunna hända, så jag blev ganska chockad i början, men nu är man van vid att tonårs killar står och skriker din djä.. hora när man är ute, det målas saker på min ytterdörr det spottas på den, jag skulle kunna berätta hur mycket som helst sedan anmälde vi en man här för sexuellt utnyttjande av min dotter, det blev 100 resor värre eftersom alla slöt upp bakom honom, och vi fått levt med polis beskydd i ca 1,5 år hmmm jo sånt här förekommer ofta, vårt hyresbolag har fått hjälpa svenska familjer att akut flytta pga sakerna de blir utsatta för, känns fel att jag och mina barn inte ska kunna få bo här för att vi är svenskar eller hur
    Fy fan, lider med dig. Man kan bara hoppas det blir bättre.
  • Ulf Harrys Farsa

Om grytan med pasta kokar över, tar man bort den från spisen, man fyller inte på vatten och tror att det ska bli bättre.

• Ulf Harrys Farsa
    Jmia skrev 2009-09-29 14:15:12 följande:
    Börjar inte Rosengård bli utslitet som exempel snart?
    Jo, vi kan prata om upploppen i Uppsala istället, samma sak ;)
  • Ulf Harrys Farsa

Dorian Ertymexx skrev 2009-10-01 13:24:23 följande:

Klart att det var invandringen, allt ont kommer ju från invandringen, inte från en vansinnig ekonomisk politik! :P
    allt ont kommer från Dorian! ;)
  • Ulf Harrys Farsa
    Jmia skrev 2009-10-01 15:11:51 följande:
    Sluta generalisera över era fula jävla fördomar!! "Folk från forna Jugoslavien härjar vilt" Oj! Den ska jag vidarebefodra till min exman och hela juggemaffian.
    hela juggemaffian? dom är inte kriminella alltså?

Jag känner massor med juggar, några är bra, några är lite sämre, alla är snälla och trevliga.
Svar på tråden Är du oroad över invandringen?