turgut skrev 2009-09-29 01:55:26 följande:
Ulf Harrys Farsa skrev 2009-09-29 01:49:17 följande: Visst skulle de det! Det finns inga förbud mot att äta biff (liten bokstav) i Indien. De flesta indier (liten bokstav) är hinduer, men där finns också andra kulturella grupper, muslimer, kristna och andra som gärna äter biff. Det är inte ens svårt att få tag på bacon i Tel Aviv. (Jag hjälper dig att anpassa dig till den svenska kulturen.) De grupper jag misstänker att du talar om består av svenska ungdomar. Unga svenskar. Om du bara menar att vi ska deportera människor som inte är svenska medborgare så undrar jag hur det skulle lösa problemen i storstädernas förorter.
Åh NEJ äR dU SprÅkPoLIS, Va JOBBiGt FöR diG, Kom Du Inte På NågOT annAt aTT Säga.
"De grupper jag misstänker att du talar om består av svenska ungdomar."
Svenska? med invandrarbakgrund, och vars föräldrar inte bryr sig ett jävla skit om vad deras skitungar gör?
(även dom svenska ungdomarna med svenska föräldrar som inte bryr sig borde bestraffas hårt)
Jag vet att det finns indier som äter kossa, det finns muslimer som super och äter fläsk också.
Ska låta dig vara nu så du kan leta felstavningar på internet.