Inlägg från: Mopsan |Visa alla inlägg
  • Mopsan

Är du oroad över invandringen?

Ulf Harrys Farsa skrev 2009-09-29 01:29:33 följande:

Schackspelarna!Vafan tror du, idioterna som bränner bilar och kastar sten på poliser, brandmän och annat här och där i vårt land (t.ex Malmö och Uppsala)Där förordar jag Deportation, får vara hur "rasistiskt" som helst, men det är min ärliga åsikt.Jag har inget emot min granne Mehemet, lika lite som min granne Berit.
    word
  • Mopsan

hahaha måste ju vara självplågare då jag vet hur sånna här trådar blir och kan redan se. har man e åsikt så ska man få ha den tror ni på flaste allvar att man ska kunna uppföra sig hursomhelst bara för att man inte delar andras åsikter? finner vissa inlägg här långt under botten nivån.

min åsikt. integrera de vi har först få samhället på fötter och SEN kan vi öppna för ex flyktingar. och rosengårdsungarna är lika svenska som min man. dvs NOT!

• Mopsan
    turgut skrev 2009-09-29 01:57:15 följande:
    Jag trodde att vi talade om svensk kultur?
    shit soooo hostile
  • Mopsan

Ulf Harrys Farsa skrev 2009-09-29 02:03:39 följande:

Åh NEJ äR dU SprÅkPoLIS, Va JOBBiGt FöR diG, Kom Du Inte På NågOT annAt aTT Säga."De grupper jag misstänker att du talar om består av svenska ungdomar." Svenska? med invandrarbakgrund, och vars föräldrar inte bryr sig ett jävla skit om vad deras skitungar gör?(även dom svenska ungdomarna med svenska föräldrar som inte bryr sig borde bestraffas hårt)Jag vet att det finns indier som äter kossa, det finns muslimer som super och äter fläsk också.Ska låta dig vara nu så du kan leta felstavningar på internet.
  • Mopsan

Ulf Harrys Farsa skrev 2009-09-29 02:11:12 följande:

Va! är du gift med en bilbrännare?!!!!
    neeeeej här är det ryska maffian inga små krusiduller här inte bhhha bränna bilar det kunde gossen min innan han kunde gå. sitter i generna du vet
  • Mopsan

Ulf Harrys Farsa skrev 2009-09-29 02:16:43 följande:

Nej det är väl hans kultur kanske.
    hmmm jag vet men det känns svårt att veta hur man ska hantera det. jag menar jag vill ju inte att gubben ska tro att jag gått och blivit rasist. och att då säga det att "nej älskling du får inte kasta molotov cocktails mot grannen det är inte ok att leka rysk roulett i köket det gör vi inte här i sverige" alltså du förstår ju hur det skulle verka!
    jag hoppas på att mitt tålamod och stränga blick ska få honom att inse hur fel det är. men sen får man förstå honom också det är inte lätt. och att skicka grishuvuden till kommun politikerna för att de beslutade att stänga badet tidigare osv det är ju så han gör för sin vanmakt han tycker ju att de inte lyssnar på honom och då är det enda sättet för honom. men nu mera så är han ju svensk vilket har lättat bördan lite för nu är han u ingen galen ryss som begår olaga hot utan en smått excentrisk svensk med alldeles för mkt griskött i frysen.
  • Mopsan

Ulf Harrys Farsa skrev 2009-09-29 02:30:20 följande:

*Asgarv* Tack söta du för ett gott skratt, hälsa din man, jag dricker Vodka (stor bokstav) med honom vilken dag som helst.
    Bara att komma hit vilken dag som helst här dricks vodka i stora jävla muggar till frukost - stärkande, lunch - för att orka resten av dagen, kvällen resten av flaskan för att sova. men först kärleks knuffar och ja slår han mig lite för att visa hur mkt jag betyder för honom. hade jag inte vart så rädd för att bli utekad som rasist så hade jag nog bett honom sluta.
    men du vet det är inte lätt för honom stackarn.
    natti natt tack själv
  • Mopsan
    Lenk skrev 2009-09-29 02:33:02 följande:
    Ja det undrar jag också. Men varenda en som uttrycker åsikter som du inte håller med om här får påhopp av dig, därför jag undrade. Bara nyfiken.
    mkt bra fråga
  • Mopsan

usch vilka hemska saker ni råkat ut för. tråkigt att man som svensk blir utsatt av andra svenskar. måste ju kännas fruktansvärt. men det finns inga förklaringar på varför dessa svenskar valt t just er? jag själv har riktigt dåliga erfarenheter jag med bla drogad o gruppvåldtagen av några trevliga svenska pojkar vågade aldri anmäla pga alla hot jag fick efteråt av pojkarna och deras familjer.

• Mopsan
    turgut skrev 2009-09-29 02:40:57 följande:
    Om du kollar igenom vad jag har skrivit så kommer du att upptäcka att jag inte har hoppat på en enda person.Jag har bara ställt frågor till folk.Vilket land tror du att jag kommer ifrån?
    tror du på det själv?
  • Mopsan
    turgut skrev 2009-09-29 02:47:55 följande:
    He he he he he he he he!
    HMMMM? älskar frågesport blir så ivrig!!!! hade jag rätt???
  • Mopsan
    turgut skrev 2009-09-29 03:00:36 följande:
    Svensk. Som fan.
    är han svensk???!!! det kunde ja ge mig fan på.
    fan och......
    nu ska ja sova ha det så roligt nu allihopa. natti natt
Svar på tråden Är du oroad över invandringen?