Inlägg från: EnilemmE |Visa alla inlägg
  • EnilemmE

Är du oroad över invandringen?

Svarade ja, för det känns som att invandrarna håller på att ta över Sverige.. Arbetskraftsinvandring - okej, men välgörenhetsinvandring kan vi skita helt i!

• EnilemmE
    MijaMia skrev 2009-09-29 08:53:51 följande:
    Folk som häver ut sig sådant, kommer själv finna sig i nöd en dag och då har man f-n inte rätt att be om hjälp.
    Är det inte bättre att lägga lite vikt vid att ordna upp saker och ting så man kan leva och bo i sitt eget land?! Det måste ju finnas en anledning till att en del länder fungerar och andra inte??!
  • EnilemmE
    MijaMia skrev 2009-09-29 09:02:24 följande:
    Absolut, men att lösa alla världens konflikter samt utrota fattigdom och se till att alla länder kan avnjuta fungerande demokrati är det nog redan någon som jobbar på tror jag....
    Då får de nog jobba lite hårdare..
    Vi kanske kan skicka en handbok till alla de länderna..
  • EnilemmE
    Incommunicado skrev 2009-09-29 09:07:08 följande:
    ska du t ex lösa konflikten mellan Israel och Palestina? Ingen annan har lyckats....
    Skulle nog inte fixa det tyvärr, men jag undrar varför t.ex. våra nordiska länder fungerar så bra och det är sån katastrof nere i de nämnda regionerna.. Håll sams liksom, hur svårt kan det va??!
  • EnilemmE
    Lemasive skrev 2009-09-29 09:12:21 följande:
    Varför bry sig, om 30 år kommer det vara över 50% muslimer i Sverige. Då kommer era barn få lära sig Sharia och koranen, tro inte att någon kommer undan. Sverige kommer försvinna.
    Ja, och det tycker jag är skrämmande, men det är ju bara min åsikt.. Som man tyvärr knappt får yttra..
Svar på tråden Är du oroad över invandringen?