Inlägg från: Lemasive |Visa alla inlägg
  • Lemasive

Är du oroad över invandringen?

Varför bry sig, om 30 år kommer det vara över 50% muslimer i Sverige. Då kommer era barn få lära sig Sharia och koranen, tro inte att någon kommer undan. Sverige kommer försvinna.

• Lemasive
    MijaMia skrev 2009-09-29 09:17:46 följande:
    Och muslimerna kommer förslava oss, eller hur? Vi blir kolonialiserade!!!!!! Lägg av................................................
    ..................................................
    Nu ska vi se, det har bränts bilar och varit upplopp i flera städer dom senaste helgerna. Dessutom är det en invasion, det är uppenbart. En Ekonomisk sådan.

Här kan du titta på Egyptiska prognoser för ett muslimskt Europa. Men det är ju bara inbillning.
  • Lemasive
    MijaMia skrev 2009-09-29 09:18:38 följande:
    Ursäkta?
    Vi har ju fuckat upp världen, vi hemska vita människor. Ut och betala din skuld nu!
  • Lemasive
    MijaMia skrev 2009-09-29 09:25:59 följande:
    Och alla som bränner bilar är muslimer? Upploppen handlar om islam? Lägg av nu på allvar. Och sluta benämna människor som "negrer". Ja, det är inbillning. Egyptien skulle inte kunna fixa ett muslimskt Europa om de så ville. Folk har alltid skällt högre än de bits. Sedan är det ju kul att vi tycker allt är så hemskt när det var Europeér som lade plattformen för allt det ni är rädda för, kolonialisering, korståg, slaveri, you name it. Med sådan attityd och okunskap är det såklart världen är på väg utför. Ni sitter och oroar er för islam (som vi INTE ska gå in på här, det finns hur många trådar som helst om du vill snacka om din islamofobi), medans vi fortsätter öka u-länders beroende av oss, fortsätter skriva puckade handelsavtal som gynnar oss, de rika och får de fattiga länderna att stå på sina knän. Tvärt om vad ni tror, är det fler och fler muslimer som flyttar tillbaks till sina hemländer. Det finns det statistik på.
    Om 14 år är 50% av alla holländare Muslimer, det är ok med dig antar jag? Vi pratar alltså inte holländare här utan invandrare som ynglar av sig. Du tycker att Sverige ska försvinna och våra svenska traditioner? Du hatar alltså det som har varit och är idag i viss mån, varför flyttar du inte till irak?
  • Lemasive
    MijaMia skrev 2009-09-29 09:29:18 följande:
    Har du något konstruktivt att komma med eller är du bara här för att kalla folk dumma och parasiter? Om du hade ett eget företag, skulle du anställa några Somalier, araber och Kongoleser?
    Jag skulle anställa den som producerade bäst, och fungerade bäst inom gruppen. Det konstiga är dock att det aldrig är en arab, Somalier, eller Kongoles. Det är alltid en Europé eller någon som är vettig, du har säkert dina tankar om att alla är lika. Men kulturellt skiljer vi oss enormt åt...

När du snackade om bilar som brändes så har du rätt, det var Per och Lars som brände bilarna.
  • Lemasive
    AtroCious skrev 2009-09-29 09:39:11 följande:
    Vad sitter du och skriver människa? Kom till min stad så får du se jättemånga.
    Vad är din stad då? Malmö, Göteborg, Stockholm, Södertälje, eller vad?
  • Lemasive
    Jollybolly skrev 2009-09-29 09:41:51 följande:
    vem är det som är idiot? världen skulle klara sig väldigt bra utan människor som du. och om du har problem med pizzerior och kebabhak kanske jag trösta dig med att flera av de största krogarna i både göteborg och stockholm inte heller ägs av svenskar. kan du inte förklara för mig vad du själv tillför sverige? med tanke på dina åsikter känner jag mig ganska säker på att du tex. har ett brottsregister. eller hur?
    Säg vilken stor krog som ägs av en Arab eller Neger, nu tack. Ge mig fakta av alla krogar som ägs av detta ädlaste av ädla folkslag.
  • Lemasive
    MijaMia skrev 2009-09-29 09:46:28 följande:
    Du är ju inte på riktigt. Du kan inte vara på riktigt. Jag gillar varken svarta kläder, är inte vegetarian, ABSOLUT inte feminist. Däremot har jag kunskaper inom ämnet vi diskuterar som väger bra mycket mer än att ha en polare från Jamaica.
    Vad har du för kunskaper som säger att vår MISSLYCKADE intergration och invandring är bra, vad ligger arbetslösheten på? Har våldsbrotten gått upp? Är det fler än någonsin som går på bidrag? Går det bättre för skolungdomar? Hur lever våra gamla? Är det färre våldtäkter?
Svar på tråden Är du oroad över invandringen?