Är du oroad över invandringen?
Inte invandringen som sådan .Vi SKA ta emot flyktingar . Däremot är jag oroad över integrations politiken och hur vårt samhälle tar emot invandrare .
Inte invandringen som sådan .Vi SKA ta emot flyktingar . Däremot är jag oroad över integrations politiken och hur vårt samhälle tar emot invandrare .
Jaa vi gör som i USA så blir allt bra . Där har en invandrad (laglig) mexikanare lika stor chans till ett vettigt jobb som att vinna på lotto . De har enorma problem med integration . Herregud de har FORTFARANDE inte helt och hållet integrerat sin svarta befolkning . Dåligt exempel . Dessutom har jag aldrig träffat så många rasister som när jag bodde i USA .
mrs Elliott skrev 2009-09-29 10:51:21 följande:
www2.amnesty.se/ap.nsf/0/A82BD25AE6092D93C1257483005D959B
Förklarar Sharaf hjältar . En organisation av unga invandrar män som kämpar mot hedersrelaterat förtryck och synen på kvinnor i sin kultur . De finns representerade i de flesta större städer i Sverige idag .
Såg just dokumentären "värre än djur" på tvåan om hederskultur och homosexualitet,och där satt en grabb från Skåne med arabiskt ursprung som var homosexuell och fötvivlat försökte få skyddad identitet samtidigt som han försökte förklara för den rätt nollställda kvinnliga polisen hur utbrett det här är och att man kan inte tämja en hel kultur med svenska lagar,varför säger ingen i sverige ifrån?! Fyfan vad jag led med honom . Och yesss ,som på beställning är jag återigen oroad över invandringen .Men det var väl svensk propagande mot invandrare och han satt säkert och blåljög ;)