Är du oroad över invandringen?
Jag är jävligt oroad.
Jag är jävligt oroad.
Jag bor i södra norrland o tycker att vi har på tok för mycket, så jag vill inte ens tänka mig hur det är i skåne.
det är ju synd att vissa svenskar inte ska kunna trivas i sitt eget hemalnd pga av invandringen, tycker jag...
För att jag tycker att vi kommer i andra hand.. när det handlar om rätt många saker..
Jag fattar inte varför det måste bli sådana här heta disskusioner så fort invandringen kommer på tal. Det fungerar ju olika i olika delar av Sverige, på vissa delar funkar det säkert jättebra, men på andra ställen inte. Ibland proppar dom ju in alla på ett och samma ställe, då är det väl självklart att det inte funkar.
Och om jag som svensk enbart fått dåliga erfarenheter av invandrare, då kan man väl inte få annat än en negativ syn på det?
Såg en dokumentär på TV en gång oxå.. att dom får bidrag så länge dem går kursen, därför klarar dem inte prov och så med flit, för att dem ska få fortsätta gå o få bidrag. Men vad det är för sanning i det vet jag inte.. Förjävligt om det är sant iaf..
Men allt är ju svenskarnas fel.. ;)