Elavela87 skrev 2009-09-29 16:29:40 följande:
Personligen tycker jag man borde stoppa invandringen i några år till Sverige.Hade det här multikultisamhället funkat hade vi inte haft partier som SD, Nationaldemokraterna och vad det nu finns för partier som vill stoppa invandring eller har "rasistiska" åsikter. Nu är detta tydligt att invandringspolitiken inte fungerar eftersom att det är ett sån jävla liv hit och dit.Enligt svensk lag är det maskeringsförbjud. Varför skulle burka vara lagligt? Vi har religionsfrihet, varför skulle burka INTE vara lagligt? Vart går gränsen. Personligen tycker jag att burka kan användas hemma i sitt eget hem. Inte på arbetsplatser heller för den delen.Jag förstår inte vad denna leksaksregering vill komma med invandringen och invandrarsamhället vi har ute. Klart som fan att folk känner sig hotade när folk från andra länder (oftast muslimska, sorry) stenar varandra för att kvinnor bär byxor, glömde slöjan hemma, förälskar sig i en annan man, självmordsbombare tog livet av sig själv och 50 andra i en skola, rättfärdigar sitt heliga krig med religiösa budskap, tar sin religion på allvar och driver detta inom politik och tycker ALLA borde göra samma sak. ETC ETC.Jag har full förståelse att folk känner sig hotade och ignorerade i sitt Svenska hemland. Ingenting görs åt saken när en bunt med massa "JA"-sägare godkänner allt och alla för att inte bli kallade "rasister" eller "främlingsfientlig" och skiter fullständigt i hur det blir på långsikt.Att värna om sitt kulturarv samt den svenska seden, de lilla vi har kvar, anser jag inte vara rasistiskt. Så i andras ögon är jag rasist i och med att jag ifrågasätter invandringen. Men helt ärligt varför skulle jag bry mig en jota om vad ANDRA tycker.Jag säger "NEJ", och jag känner mig hotad. Så är det.Jag skiter i vilken färg/religion/kultur etc etc andra människor har. Bara dom lämnar mig ifred.
Rasist betyder att man säger att invandrare är dumma. Inte att ifrågasätta invandringen.