Är du oroad över invandringen?
Risken i en sådan här tråd är ju att man blir utpekad som rasist, men det är åsikter som efterfrågats, och det är MIN åsikt som kan läsas här!
Här i stan är det otroligt mkt utlänningar nu! Asylsökande/invandrare, you name it. JA; jag är orolig! Kommunen verkar inte ha något stopp heller på hur många som tas in hit, ju fler det blir, desto oroligare har det blivit. Brotten har ökat, och det är bevisat att det i huvudsak är invandrarna som står för denna ökning. (Rapport från polisen till de lokala tidningarna) Ungdomsgäng (utländska) som drar omkring på stan och bråkar, slår sönder, rånar, stjäl och slåss med andra ungdomsgäng(svenska). Stölderna överhuvudtaget har ökat, både vuxna och barn (utländska) står för denna ökning. Second hand-butikerna har fått tagit bort provhytterna pga av att det stjäls för mkt kläder! HUR kul är det då?? Pratade med ägaren till en av butikerna, och det är INTE svenskar som gjort detta...
I huvudsak är det brotten som oroar mig! Vår kultur skiljer sig så oerhört mkt från dessa människors, och deras kvinnosyn mm mm. Jag vet hur det är att gå på krogen i den här stan..
Ja, min åsikt!