Inlägg från: LindaJohansson81 |Visa alla inlägg
  • LindaJohansson81

Är du oroad över invandringen?

Nej inte det minsta.

STörre oro har jag emot att det faktiskt finns svenskar år 2010 som ska rösta på SD. Skrämmande.

• LindaJohansson81
    Lemasive skrev 2009-09-29 10:00:57 följande:
    Nej, vi kan inte stoppa krig, men istället för att forsla in invandrare som boskap till oss. Skulle vi kunna satsa pengar på att stabilisera deras hemländer för en bättre värld. Inte ens 5% av alla "flyktingar" som kommer till Sverige är i behov av att fly från sina länder, detta har påpekats av FN som exempel. Men istället tar vi in dom hit, ger dom svensk medborgarskap så dom kan rösta och öser pengar över dom. Samma pengar som skulle kunna hjälpa 20 gånger fler på plats, var är logiken?
    Öser pengar över dem? Förklara gärna och utveckla dina svar mer än till fördömligt dravel.
  • LindaJohansson81
    Lemasive skrev 2009-09-29 10:04:50 följande:
    Är det påsk?
    Vad menar du med det?

Om du menar att jag bär Hijab på min presbild, så avslöjar det ganska mycket om dig.

Jag vill fortfarande ha svar på min fråga. Eller kan du helt enkelt inte svara?
  • LindaJohansson81
    Stårschan skrev 2009-09-29 10:07:14 följande:
    Nu kan man tycka vad man vill om Lemasive, hans människosyn och hans sätt att uttrycka sig. Men samtidigt måste man kunna möta de argument han kommer med och kunna ta upp dem till diskussion. Vanliga vaniljpartier måste våga agera i dessa frågor, och våga diskutera nyttan av och kostnaden med invandringen om vi inte ska hamna i ett läge där extremhögern går in och tar över istället. Synd att debatten hamnat på pajkastningsnivå.
    Men om man försöker få vettiga svar men får pajkastning tillbaka......Tyvärr Lemasive har mycket kvar att lära.
  • LindaJohansson81
    Lemasive skrev 2009-09-29 10:26:21 följande:
    När oviljan att lära sig finns då, vad ska man göra då?
    Kan du svara på min fråga, HUR öser vi pengar på invandrare/flyktingar?
  • LindaJohansson81
    Lemasive skrev 2009-09-29 10:28:30 följande:
    gd.se/nyheter/gavle/1.1387946 Empati?
    Såå har vi ju HAgamannen, Lilla söta Engla mördaren osv osv. Ska vi dra alla svenskar över en kam?

Sedan är det ju de roliga svenskarna i koppleridomen som kom igår... Osv osv osv.
  • LindaJohansson81
    Lemasive skrev 2009-09-29 10:29:23 följande:
    Malmö fick 3.1 miljarder till bidrag, iår enbart. :D
    Och de pengarna går ENBART till invandrare/flyktingar då?
  • LindaJohansson81
    HelenaMaria skrev 2009-09-30 07:40:36 följande:
    Vad har det med intelligensen att göra? Berätta, jag är nyfiken.. För upplysning så kan jag säga att intelligensen inte står i korrelation till vilket parti man röstar på. Ok, låt se, vilket parti är bäst att rösta på om man vill höja sin intelligens..? Socialdemokraterna kanske -oops nu höjdes den till 135! Härligt!
    För att en normalbegåvad person som har läst igenom partiprogrammet kan helt enkelt inte rösta på smörjan.

För att jag antar att man läser på INNAN man röstar. Och det kan man inte ha gjort om man röstar på SD.
  • LindaJohansson81
    bodegapeppe skrev 2009-09-30 14:42:43 följande:
    Ja, det här är mitt land och tillsammans vårdar vi det ömt, eller hur?
    DITT land? Kan man "äga" land?
  • LindaJohansson81
    RockBella skrev 2009-09-30 19:02:22 följande:
    Varför ska vi ta in anhöriga till de som fått asyl?
    Dööhh. Kanske för att män,barn,fruar är kvar i respektive hemländer.....*suck*
Svar på tråden Är du oroad över invandringen?