Inlägg från: Anonym (Vad göra??) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vad göra??)

Han hostar igenom hela natten

Jag tycker så synd om min son som hostar heeeeela nätterna ca var 3dje minut
    Rätt mkt slem i halsen låter det som. Han är jätte täppt i näsan när han vaknar på morgonen. Bvc säger att jag inte ska ge han hostmedecin för det hjälper inte, Bara nån varmdricka. Ska jag ge han varmchokladmjölk då varje dag?
    Pojken är 1,5 år. Fy va han hostar nu, under denna texten jag har skrivit har han hostat ca 10 ggr

• Svar på tråden Han hostar igenom hela natten
  • Anonym (Vad göra??)

Tack för alla svaren. Han somnade runt 22:00 tiden,. hostar lite mindre nu. Jag har inte gett han nått nu ikväll utan ringer nog VC imon. Dock är det ju SVINKALLT i lägenheten så det är inte konstigt att man är sjuk, Själv har jag snorat i 1 månad nu. Pga denna kalla lägenheten. Och dem som äger lägenheterna vägrar att sätta på varme

• Anonym (Vad göra??)
    Chickmum skrev 2009-09-30 02:07:44 följande:
    Förkylningsastma? Det har vår son. Hostar alltid mycket vid förkylning. Då hjälper inte hostmedicin, utan annan medicin behövs. Hoppas att ni får sova nu.Här är det host- och kräknatt =( Stackars sonen har badat 2 ggr inatt redan efter att ha total kräkt ner hela sängen och sig sjölv och oss 2 ggr. Hoppas astman släpper snart - vi har medicin hemma så det hjälper.
    Jag har anat att han har förkylningsasma, Pga varje gång han är förkyld har han fått åka in till akuten och andas igenom en mask. Dock inte denna gången
    Han vaknade rumt 03:30 inatt men sov hyfsat bra faktiskt
Svar på tråden Han hostar igenom hela natten