• hocuspocus

EyeQ

Vi kör också eye-q till vår son som är autistisk och vilken skillnad! Vi drog ner dosen ett tag men vi märkte direkt skillnaden.
    Jag köper Eye-q på nätet, till mycket bättre pris än i hälsokosten och man får hem den i stort sett dagen efter beställningen.

• hocuspocus

Jag köper på Topformula.se. Jag har köpt Eye-q i flytande form där(citron eller vanilj smak). För 200 ml kostar det 174 kr(om jag minns rätt). Handlar man för över 500 kr så är frakten gratis. Förra gången köpte jag de tuggbara kapslarna men jag minns inte priset på dem.
    Men min son är inte så förtjust i kapslarna så jag får nog fortsätta att smyga ner Eye-q på smörgåsarna eller ge honom den när han sover(med spruta i munnen)
    De levererar otroligt snabbt!

• hocuspocus

De första tre månaderna körde vi med 15 ml per dag. Sen drog vi ner till 10 ml och sen till 5 ml, men det märktes direkt. Han blev mer okoncentrerad mm så vi fick gå tillbaka till 15 ml.
    Håller med dig Little Ms Chatterbox, Topformula sidan är rörig. Man måste nästan veta vad man ska ha.

Men visst är det helt otroligt att Eye-q kan göra sådan skillnad. Man undrar om man skulle testa andra saker också, som tex. ta bort gluten, laktos mm. Men det är en som stor grej att ta tag i. Så just nu finns den mest i tankarna.

• hocuspocus

Jag frågade på Försäkringskassan om vi kunde ta upp det, men det fick man tyvärr inte. Man tycker att man borde få det då det gör sådan stor skillnad på barnet. Det blir mycket pengar i längden, men det får det vara värt!

Svar på tråden EyeQ