• anne h

EyeQ

Vi har kört med EyeQ här sedan i fjol, 1½ år. Ibland funderar man ju på om det verkligen fungerar/ger någon effekt, eller om barnet ändå skulle lärt sig samma saker.. Det är ju dessuotm mycket dyrt..

Nu tog den EyeQ sonen har slut i augusti, den måste beställas då affären inte har hans smak i lager och det tar någon vecka när jag väl kommer mig för att komma till affären och kan beställa den..
    Detta resulterade i att han var utan i ca 1 månad.. och uj så det märktes! Han var inte alls lika koncentrerad, hängde inte med lika bra, talade sämre.. så när han fått EyeQ igen så blev allt bättre ganska snart.

Gissa en gång om jag kommer sluta med EyeQ nu när jag sett skillnaden!

/anne.h, stolt morsa till fyra absolut perfekta barn ♥
  • Svar på tråden EyeQ
  • anne h
    miramamma skrev 2009-09-30 15:52:36 följande:
    Vi har gett Mira flytande Eye Q sedan Januari. Först 3 teskedar per dag i 12 veckor när vi började sedan 1 tesked per dag. Men jag har börjat fundera om jag inte skulle ha sänkt dosen. Kanske skulle vi behållit den höga dosen och fått ännu bättre resultat. För fungerat har det absolut gjort. Ni som ger flytande Eye Q, ger ni 1 tesked eller 3 teskedar per dag?Mira har Ds och är 3 1/2 år.
    jag fortsatte med den högre dosen.
  • anne h
    malininorrköping skrev 2009-09-30 21:13:45 följande:
    Ännu en fråga ...min son ska ju utredas snart...är det dumt att börja med eye-q innan utedning. Så att de får rätt bild menar jag?
    Om EyeQ eller annan olja kan hjälpa såpass att han inte får en diagnos torde det väl bara vara bra, eller vad tror du?
Svar på tråden EyeQ