• Fiolina

EyeQ

Jag ger min 13 åring både mor-epa och eye-q, varvar lite beroende på vilket humör hon är på, vissa dagar är det jobbigt att ta 6 st då är det lättare med 1 stor mor-epa tablett, andra dagar tar hon 3 på morgonen och 3 på kvällen,
    för oss har det blivit ett jätteskillnad, framför allt i hennes humör, hon är jämnare och inte lika utåtagerande som förrut, hoppas att det ska börja märkas i skolan också, hon har bara ätit i en månad ännu.

• Fiolina

Little Ms Chatterbox skrev 2009-11-02 10:12:11 följande:

Ger du Mor-EPA mini junior eller bara Mor-EPA? I den senare är det inte Omega-6(GLA).Vad jag har märkt när jag ger mina barn så blir det bästa effekt om man ger Omega-3 & -6 i kombination. Vet att det kan vara svår att få i arga och sura barn när de trilskas men tänkte bara skriva så du inte missat den infon.
    Åh tack för den infon, det visste jag inte, jag ger mor-EPA, de sa när jag köpte den att eftersom hon är 13 år så var det bättre än Mini som är upp till 12 år om jag minns rätt. Kanske ska koncentrera mig på eye-q enbart i fortsättningen.
Svar på tråden EyeQ