• puss

Anna Anka vs Feministlesbianerna!!

fråga på "vi5" i aftinbladet:
    är du trött på anna anka?

svaret: hon behövs som motvikt till alla attackflator och feministlesbianer.

jag undrar vad är en attackflata? feministlesbianer kan jag väl lista ut något så när vad det innebär, med attackflata?

och på vilket vis är det en motvikt? och behövs den?

hajjar inte.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden Anna Anka vs Feministlesbianerna!!
  • DaisyDiana

Attackflata? Nej, jag är inte säker, men det låter skrämmande. Kanske är hon med i nationella insatsstyrkan?

• Mrs Ray

Nej, jag förstår inte heller. jag tycker definitivt inte att en person som hon "behövs som motvikt". Som motvikt till vadå? Till att kvinnor har rätt att jobba, rätt till sin egen sexualitet och till att pappor har rätt att vara föräldralediga?

• DaisyDiana

Eller någon som vill dela fördraledigheten? Via lagen!

• Mrs Ray

Och vad är "vanligt folk"? Såna där mannen dricker öl framför Tipsextra medan kvinnan tar hand om hushållet?

• annsan82
    DaisyDiana skrev 2009-10-01 12:29:50 följande:
    Attackflata? Nej, jag är inte säker, men det låter skrämmande. Kanske är hon med i nationella insatsstyrkan?
    ha ha...ja det måste det vara!! Låter läskigt iaf inget man vill råka på i en mörk gränd...
  • puss
    DaisyDiana skrev 2009-10-01 12:32:11 följande:
    Eller någon som vill dela fördraledigheten? Via lagen!
    åh nej, EN SÅN i en mörk gränd!!
    det är tammefan roligt nästan jämt
  • DaisyDiana

Tror ni det finns några attackflator på fl? Eller, hjälp, i denna tråd?
    Jag är inte med i nationella insatsstyrkan och inte flata heller, men kan nog stundtals känna mig som en attackflata ändå .

• annsan82
    DaisyDiana skrev 2009-10-01 18:57:59 följande:
    Tror ni det finns några attackflator på fl? Eller, hjälp, i denna tråd?Jag är inte med i nationella insatsstyrkan och inte flata heller, men kan nog stundtals känna mig som en attackflata ändå .
    attackflator i tråden...{#lang_emotions_death}??? Nej nu lämnar jag er människor åt erat öde, jag drar

här vågar man ju inte hänga kvar, tycker ni att jag borde byta nick också???
  • Themis

För övrigt anser jag att Aftonbladet är en tidning för kliniskt hjärndöda.

• annsan82
    Themis skrev 2009-10-01 21:33:35 följande:
    För övrigt anser jag att Aftonbladet är en tidning för kliniskt hjärndöda.
    skriver jag under på direkt! men jag måste tyvär säga att jag hyser hat kärlek för Anna Anka!!
  • HelenaMaria

Fast det finns ju extrem-feminister.. Hon som för några år sedan sa att "män är djur, tycker du inte det?" tillhör väl den mer extrema skaran.

• mowgli

Var inte Göran Person lite av en attackflata när han höll på som bäst?

• Missimo84
    HelenaMaria skrev 2009-10-02 09:06:38 följande:
    Fast det finns ju extrem-feminister.. Hon som för några år sedan sa att "män är djur, tycker du inte det?" tillhör väl den mer extrema skaran.
    hon är inte extremfeminist, yrkesskadad skulle jag snarare sagt vilja påstå.
    Jag försvarar inte hennes uttalande för fem öre, men jag kan förstå att hon någonstans drar de slutsatser hon gjorde, om än inte till den vidd som hon har utökat det till.
    Vissa typer av män som hon ständigt råkar på i sitt arbete har ett tillvägagångssätt som i mångt och mycket är kusligt lika varandra. Sen att de inte allt för sällan känner kompisar inom polisen och åklagarsidan gör ju att hon kan få sina ideer om korruption och dyl. Men att göra alla män till medlem av en kanibalistisk sekt är ju att ta i.
Svar på tråden Anna Anka vs Feministlesbianerna!!