• Sebastian Isabel

Minns ni er första kyss

Vet inte varför men idag så kom jag att tänka på min första kyss!

Jag var 12 och var hemligt förälskad i en kille, vi var ute och spelade basket sen började regna så vi sprang under ett tak och då kysste han mig från ingenstans! Det måste ha varit den bästa kyssen för jag minns den än idag!

Minns ni er första kyss?

• Svar på tråden Minns ni er första kyss
  • Elli47

Absolut minns jag den, jag var nog 11-12 år! Killen var ett år äldre och jag fattade först ingenting, det var en tungkyss alltså!

• Tecken

Japp. Alltså den första riktiga kyssen, trams-långtradare i Ryska Posten har jag förträngt

• Diorlover

nej tyvärr har glömt den. minns dock första kyssen med min man. allt annat bleknar i jämförelse.. hehe

• SessanSessan

Hihi, vilket mysigt minne du fick fram nu! Jag minns absolut! var på min första riktigt dejt och vi gick hand i hand och jag bara väntade på att han skulle kyssa mig och tillslut gjorde han det! Mys!

• moonweb

Ja, det gör jag.

Jag satt i Tv-soffan hos min pojkvän (min allra, allra första pojkvän), och höll honom i handen. Bara att hålla handen gjorde mig nästan svimfärdig, men när han sedan lutade sig mot mig och kysste mig, då trodde jag verkligen jag skulle svimma, jag var så kär och sååå lycklig, och det var ju så oerhört spännande! {#lang_emotions_kiss}

Det är svårt att vara ödmjuk när man alltid har rätt
  • fallen angel

om det är den första tungkyssen så kommer jag ihåg den.. det var lite som en film.. :) jag hade vart "ihop" med killen bara ett litet tag och glömde mina vantar hos honom.. han lämnade dem hos mig och när jag skulle följa med honom ner (detta var i ett radhus) så kysste han mig... helt oväntat.. men mysigt...

• Elli47

Det verkar som vi alla har det gemensamt att det var killen som började så att säga!!

• Aiwendil

Jag var också 12 år... vi spelade sanning och Jenka

Stolt tvåbarnsmamma till Isak & Tim
  • Aiwendil

Kan tillägga att vi var tillsammans ett halvår sen efter det

Stolt tvåbarnsmamma till Isak & Tim
  • Kazeer

Första kyssen minns jag, kanske inte med oblandad glädje, men det blev snart bättre.

BF febr-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
Svar på tråden Minns ni er första kyss