Vadå egentid??
Jag håller med dej!!! Vi har aldrig barnvakt i den bemärkelsen att vi ska ut på något kul, fest, krogen eller nå´t. är vi hembjudna till någon så har de åxå barn och vi har trevligt tillsammans..Själv har jag 3 barn å är hemma just nu. Förra veckan frågade mina 2 största barn om de kunde få hälsa på farmor och farfar på landet i helgen. Visst, vad kul då får de rå om varann å ha trevligt tillsammans... å det var ju barnen som ville. Vi kan passa på att fixa lite extra här hemma samt äta nå´t gott med vin på kvällen...å vi har ju ett barn kvar...semester...hi, hi. Nää, annars blir det inte många krogrundor här!! Å det trivs vi med
När vi berättar att vi tex ska åka utomlands, så frågor folk om barnen ska med. Självklart ska de med, det ju mysigt att få vara hela familjen. Aldrig jag skulle åka utan dem. De är små så kort tid och snabbare än man tror växer de upp och då hinner vi väl med och "förverkliga" oss själva. Jag älskar att "bara" få va mamma å umgås med familjen just nu!! Visst är det jobbigt ibland men det är mkt som väger upp det!