Inlägg från: regnbågsbaby |Visa alla inlägg
  • regnbågsbaby

Syskon

Hej! Det skulle vara bra om Huddinge även hade syskonförsök på landstingstaxa..undrar hur man ska ha råd att försöka få syskon annars..
    Jag har redan börjat längta efter att få bli gravid igen, har redan glömt hur dåligt jag mådde haha.. men vi får väl vänta 1 år iaf innan så Love hinner vara bebis färdigt först. Hur lång tid tog det för era kroppar att komma igång efter förlossning?
    Love föddes den 20 Juli i år.

♥Love och Stoffe ♥
  • regnbågsbaby
    Mirix skrev 2009-10-12 21:48:34 följande:
    Regnbågsbaby: Hur menar du med kommit igång? Long o Katelyn: Åhh vad kul, det viste jag inte! Vi har ju förmånen (enligt oss iaf ) att vi kan börja med syskonförsök när o på vem vi vill. Vi har använt öppen donator som kommer hem till oss när det e dags.
    Hur lång tid tog det innan mens och ägglossning kom igång?

Pratade med Huddinge idag och det går bra att göra syskonförsök, bara det har gått 1 år sedan förra förlossningen och att amningen är avslutad sen 2 månader och att mensen kommit igång riktigt. Det kostar 8500 kronor och då ingår alla undersökningar och ultraljud i priset. Det är fortfarande bara den som bar det första barnet som får behandlas ska tilläggas. Så det verkar som att vi ska köra igång med syskonförsök i Augusti nästa år!
    ♥Love och Stoffe ♥
  • regnbågsbaby
    Pumin skrev 2009-10-23 21:17:23 följande:
    Hej , länge sedan jag var inne nu , har varit lite mycket ett tag...Ni som pratat med huddinge , hur ser kö-tiden ut? är det bara att "köra igång" när man ringer förutsatt att alla kraven listade uppfylls?
    Jag tror det. Har du frågor så gå in på deras hemsida och fråga via epost så ringer en barnmorska på fertilitetsenheten upp dig dagen efter eller ring dom.
    ♥Love och Stoffe ♥
Svar på tråden Syskon