• AgatonsMamma

F*n vad arg jag blir

Jag är så jäkla less på att det aldrig tar sig för oss... Det har snart gått ett år efter att vi förlorade vår son, och jag har ätit pergo sedan i april och idag fick jag reda på att jag inte har haft någon ägglossning, fjärde gången nu!

Och jag är så irriterad på att flera kring min bekantskap är gravida, rättare sagt 7 st.

Jag hade sett fram emot denna höst att få kela med vår son, men nu får jag vackert vara ensam (känns det som)

Det lär väl bli utredning på mig nu snart... Kan jag tänka mig...

• Svar på tråden F*n vad arg jag blir
  • 2 blir 3

Jag beklagar, hur förlorade ni honom? (om jag får fråga) Hann du föda honom och så eller var det ett sent missfall?

• AgatonsMamma

Jag födde honom naturligt i 6:e månaden... Vi förlorade honom via en kraftig infektion och lunginflammation som hade satt sig väldigt hårt på honom

• 2 blir 3

Fy så hemskt, beklagar verkligen! Efter en sån sak så kan det ju ta tid för kroppen att läka, jag fick missfall i våras och då sa dom att läkningen kan ta olika lång tid... En kompis fick som dig föda fram en pojke i 6:e månaden och det tog dem över ett år at bli gravida igen och det berodde på läkprocessen... Jag förstår att det är frustrerade att inte ens få ägglossning, min fungerar som den ska och jag blir alltid lika bitter när mensen kommer... Och jag känner liksom dig frustration över alla andra som tycks bli på tjocken till höger och vänster... Jag hoppas att det tar sig för er snart och att ni får den hjälp ni kan tänkas behöva, Kram!

Svar på tråden F*n vad arg jag blir