Inlägg från: smarties |Visa alla inlägg
  • smarties

Poppispinglorna 6

Vad händer på tisdag på Galaxen?

• smarties
    bebis08 skrev 2009-10-11 21:56:55 följande:
    Det är kyrkvecka i Blge, så alla öppna förskolor samkör på Galaxen. Zilla & Totte från Talang kommer.
    Åhåå, det brukar ju vara jätteskoj! :)
  • smarties

Karro, jodå, därför har jag rensat ut under hela året.. ;)

• smarties
    Martha skrev 2009-10-19 18:54:07 följande:
    åå guud va drygt det är när man har en sambo som tror att 400-600kr är dyrt för ett par vinterskor..  och att vantar kostar 50kr....  *sucka* 
    Um, 400 för skor tycker Jag är dyrt.. :)
  • smarties

Gud så dyra skor till ungarna, nej nej, jag hade aldrig köpt så dyra, inte om dom inte förlänger sig själva, växer med ungarna, är oförstörbara och dom kan ha dom hela livet :P

• smarties
    tejp skrev 2009-10-19 20:54:11 följande:
    alltså Marit, förstå mig rätt Jag menar alltså att jag tycker att det är dyrt i allmänhet med 400kr för ett par barnskor, men det är ju inte speciellt dyrt jämförelsevis, för barnskor kostar ju mkt. Det finns ju inte direkt några billiga alternativ!
    Joho, begagnat på tradera. Vilket jag tänker köra ända tills ungarna slutat växa! :)
  • smarties
    Martha skrev 2009-10-19 21:01:44 följande:
    Fast det där med beg skor är väl inte så super bra för fötterna heller..  nu kanske det går an men inte när de blir större.. 
    När dom blir större är en annan femma.
    Men finns inte en chans att jag betalar halva barnbidraget för ett par skor de bara kan ha i några månader. När jag kan betala mindre än halva priset för ett par som ett annat barn har använt i någon månad.. :P
  • smarties
    Michaela83 skrev 2009-10-21 17:39:17 följande:
    Nu finns ett klipp på Elwira på bloggen
    HerreGYD! Hon skriker så mikrofonen skramlar :D
    Max höll för öronen och sa att den där flickan ville han INTE lyssna på när vi tittade..haha :D
  • smarties

Min karl ska åka på födelsedags/halloweenkryssning till Åland lördag till söndag så jag och ungarna är själva, vi ska inte göra mycket mer än att mysa.
    Jag ska tvinga karln att sätta upp parabolen så vi kan få in boxen någongång och sen ska jag slänga mig i soffan så fort ungarna somnat och bara se skräckisar och äta godis..för det får man på Halloween har jag hört.. :P

Svar på tråden Poppispinglorna 6