Inlägg från: smarties |Visa alla inlägg
  • smarties

Poppispinglorna 6

Ni som fixar naglarna, var gör ni det? Kupolen, stan?
    Gjorde ju hos Proffessionail förut, men dom var ju så himla hårdhänta tycker jag?

• smarties
    Martha skrev 2009-11-02 13:56:43 följande:
    Jag gör mina mitt emot systemet.. där är de skonsama mot naglarna när de filar.. på kupolen tar de ju bort halva nageln..
    Dom är det? Då ska jag boka tid där, ja, exakt vad jag tyckte jag med, dom filar så man får ONT ju, vad heter dom, dom har ingen hemsida?
  • smarties
    Martha skrev 2009-11-02 19:08:41 följande:
    nail technologi (fast om det stavas så där är jag osäker på)
    Underbart..då kanske man kan boka en tid där utan att gruva sig för att det ska göra ONT då :D
  • smarties
    tejp skrev 2009-11-03 14:59:34 följande:
    Göra naglar själv klipper jag naglarna så kort det går utan att det ska göra ont Bacillskräcken övertar lusten för långa naglar
    Tvätta händerna funkar också :)
  • smarties
    Michaela83 skrev 2009-11-03 19:52:43 följande:
    Ingen här som har planer på en till bebis, eller har en bebbe i magen redan? =)
    N E J :)
    Aldrig i livet. :D
    Vi väntar på tid för klippning P
  • smarties

Ja det blir knappast några här med tanke på att han ska knipsa av kablarna.. :P

• smarties

Nu har en kompis till mig här i stan fått svininfluensan, bekräftat av läkare också, fast hon säger att det inte är så hemskt.
    De är mest isolerade och har trist säger hon :)

Men jag går ner och vaccinerar Moa imorgon ändå, för hennes skull.

• smarties
    Martha skrev 2009-11-09 20:52:38 följande:
    Malva är förliten och Jens hade ingen tid..
    Men Malva är väl som Moa? Moa tog sin idag?
  • smarties

Tycker nog att är man i riskgrupp ska man ta i förebyggande syfte, för blir det så att man blir sjuk, kan det bli allvarligt.

Två av mina vänner har nu haft svininfluensan, båda har barn.
    De har legat däckade i 1-2 veckor med feber, snuva och hosta. Men inte mer typ.

• smarties

Ingela från Atelje Stor & Liten finns på Ica Maxi Falun & Borlänge för fotografering följande datum;

Falun 24-26/11
    tisdag - torsdag 10.00 - 18.00

Borlänge 27-29/11
    Fredag - lördag 10.00 - 18.00
    Söndag 10.00 - 14.00

Ifall någon behöver julfoton eller nåt :)

• smarties
    Michaela83 skrev 2009-12-14 21:51:52 följande:
    hihi..tänkte på att du skulle ha nå å göra ikväll Nu ska ja sova..ha det gott alla. ((Nån som haft ingegerd jons som bm??))
    Jag har! Ingegerd är toppen! :)
  • smarties

Grattis till magarna btw. Ni är GALNA :P

• smarties
    Nirnaeth skrev 2009-12-15 16:00:35 följande:
    Det är inte du som är den tredje mystiskt gravida då?
    Rys, aldrig i LIVET :P
    Jag inväntar måndag nästa vecka, då sker Peppes kabelkapning :D
  • smarties

Finns inte en chans i helskotta jag skulle ställa mig o bli ÄNNU fetare när jag har såna problem o bli av med det jag har lagt på mig..haha..o två händer har jag bara, har inte plats för en till...o vad ska jag skaffa för mer kön..hundvalp? :P

Nej, konkret: Här blir det INGA mer barn . :)

• smarties
    Michaela83 skrev 2009-12-15 18:45:57 följande:
    Skönt att höra!
    Fast jag måste säga att Karin Tesser är min favorit, henne har jag haft mest med Moa, och nu har jag henne som vanlig barnmorska också :)
    Toppentjej det. :)
  • smarties
    tejp skrev 2009-12-15 20:31:07 följande:
    Det var HON jag menade!!!! Hon som ingen visste vem det var igår!
    Åhå, ja hon är underbar. :)
  • smarties

Jaha, ska vi börja gissa vad flickorna får denna gång då? :)

jag tror faktiskt mickis får en till tjej, o Linda får en till kille..hur är det oddsen är..ganska höga att man får en tredje av samma kön va?

• smarties
    tejp skrev 2009-12-15 20:48:52 följande:
    Haha på tal om det, vad tror du egentligen att det är för kön på hundvalpar?
    Med båda ungarna så drömde jag att jag fick hundvalpar istället, så det skulle inte förvåna mig om det blev det istället om vi försökte.

Men vi har inte ork med en till, jag är förbluffad hur folk klarar av att ha många barn. Vi har fullt upp med två :)
  • smarties

Tycker det är jättesött med en hel hög med pojkar eller flickor, alltså, att man får samma kön av alla. Det är riktigt mäktigt. :)
    Visst, kan förstå att man kanske innerst inne vill ha en flicka om man har en hög med pojkar, men ändå. Barn som barn. :)

• smarties
    Martha skrev 2009-12-22 23:05:16 följande:
    Min dator muppar ur föresten... fick nån sån skit via msn tidigare i dag som jag sen i min tur har skickat vidare så jag hoppas ni klarat er, om inte öppna inte. Dock har jag nu lyckats få upp en liten ruta där det står Windows- ingen disk å så står det Exception Processing Message å så namnet på filen. Sen kan man välja Avbryt (som inte funkar) Försök ingen och fortsätt.. Vad gör man?? har provat å starta om men rutan kommer tillbaka igen såklart!!
    Vilken länk är det som skickas?
Svar på tråden Poppispinglorna 6