Poppispinglorna 6
Ni som fixar naglarna, var gör ni det? Kupolen, stan?
Gjorde ju hos Proffessionail förut, men dom var ju så himla hårdhänta tycker jag?
Ni som fixar naglarna, var gör ni det? Kupolen, stan?
Gjorde ju hos Proffessionail förut, men dom var ju så himla hårdhänta tycker jag?
Ja det blir knappast några här med tanke på att han ska knipsa av kablarna.. :P
Nu har en kompis till mig här i stan fått svininfluensan, bekräftat av läkare också, fast hon säger att det inte är så hemskt.
De är mest isolerade och har trist säger hon :)
Men jag går ner och vaccinerar Moa imorgon ändå, för hennes skull.
Tycker nog att är man i riskgrupp ska man ta i förebyggande syfte, för blir det så att man blir sjuk, kan det bli allvarligt.
Två av mina vänner har nu haft svininfluensan, båda har barn.
De har legat däckade i 1-2 veckor med feber, snuva och hosta. Men inte mer typ.
Ingela från Atelje Stor & Liten finns på Ica Maxi Falun & Borlänge för fotografering följande datum;
Falun 24-26/11
tisdag - torsdag 10.00 - 18.00
Borlänge 27-29/11
Fredag - lördag 10.00 - 18.00
Söndag 10.00 - 14.00
Ifall någon behöver julfoton eller nåt :)
Grattis till magarna btw. Ni är GALNA :P
Finns inte en chans i helskotta jag skulle ställa mig o bli ÄNNU fetare när jag har såna problem o bli av med det jag har lagt på mig..haha..o två händer har jag bara, har inte plats för en till...o vad ska jag skaffa för mer kön..hundvalp? :P
Nej, konkret: Här blir det INGA mer barn . :)
Jaha, ska vi börja gissa vad flickorna får denna gång då? :)
jag tror faktiskt mickis får en till tjej, o Linda får en till kille..hur är det oddsen är..ganska höga att man får en tredje av samma kön va?
Tycker det är jättesött med en hel hög med pojkar eller flickor, alltså, att man får samma kön av alla. Det är riktigt mäktigt. :)
Visst, kan förstå att man kanske innerst inne vill ha en flicka om man har en hög med pojkar, men ändå. Barn som barn. :)