Inlägg från: plast killen |Visa alla inlägg
  • plast killen

Min tjej var otrogen.....och jag blev kåt!!?

jo faktiskt så har jag märkt samma sak,tillexempel om man frågar sitt ex eller någon annan tjej man haft sex med så blir jag kåt på detaljerna ,storlek tillvägagångssätt mm men de e inte alltid man får ur dom de...

• plast killen
    Anonym skrev 2009-10-03 16:31:26 följande:
    Anonym (Bingoboy) skrev 2009-10-03 02:35:25 följande:
    Jag är man och har upplevt något liknande. Först blev jag svartsjuk sen blev jag kåt och det som gjorde att känslan blev så stark var att hon hade planerat det hela redan innan hon åkte på konferens. Väl där hade hon haft sex flera gånger varje dag.Några veckor senare berättade hon att hon, under senare år, ofta har drömt om att ha fullständig frihet i vårt förhållande. Hon sa att hon behövde allt, en familj med en bra man, en älskare och kanske några tillfälliga förbindelser ibland.Idag blir jag sjukt kåt av hennes äventyr och skulle aldrig kunna gå tillbaka till ett vanligt (tråkigt) förhållande. Ibland när jag tittar på henne när hon kärleksfullt tar hand om våra barn så fattar jag inte att det är samma kvinna som ibland förvandlas till en sexgalning och vill ligga med snygga män, gärna två stycken åt gången.Nu dubbelkollar jag att min anonymknapp är markerad!
    tur att du e anonym nu då så ingen vet vem de handlar om... hihi
  • plast killen
    linjes skrev 2009-10-03 09:36:02 följande:
    Min man tänder på det,nu är inte jag otrogen för jag har ingen anledning,får göra vad jag vill ändå
    bra där!!!
  • plast killen

Anonym (cinderella) skrev 2009-10-04 16:28:05 följande:

Första gången på en Cinderella resa för båda oss (jag och sambon). Hon drömmer om att ha flera killar samtidigt men inte orkar att tänka mig med en annan tjej. Vi båda blir upphetsade med tanken på att vara flera...På Cinderella resan igen, och allt är trevligt, vi är vid dansgolvet, nån kille raggar henne, hon förklarar att hon är med sambon, de dansar lite. Att ha honom med i rummet var riktigt nära, men vi var efter ett par. Inte lätt dock om man inte har plannerat bättre på förhand.Tanken dock att hon kunde ha varit med en annan kille där gjorde att vi hade bästa sex i flera år. typ från kl 04 tills båten hade lagt till på eftermiddag med ett uppehåll av 3-4 timmars sömn.Det blir ny kryssning eller hotell övernattning om några veckor igen!
    drömmar e till för att upplevas
Svar på tråden Min tjej var otrogen.....och jag blev kåt!!?