• Anonym (otro)

vill bli påsatt av grannen

jag är kåt på grannen som har sambo o barn,jag sj har oxå sambo vill gärna ha honom nu. ja jag har tankar på att vara otrogen. ni som är moraltanter behöver inte kommentera, hur ska jag få kontakt med honom?+

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-04 21:34
    Jag har betämt mig jag kommer att förföra grannen, jag kan inte sluta tänka på honom o vi både e upptagna o det finns ingen bättre lösning för nån av oss. O som sagt detta kan till o med göra våran föhållande bättre med våran respektive. O jag har tänkt igenom allt o ingen av oss kommer att avslöja något till nån för vi både har för mykt att riskera.

Ni får hata mig o tycka va fan ni vill, men ni som är otrogna eller varit kommentera gärna o dela med er tips

• Svar på tråden vill bli påsatt av grannen
  • Grönögat

Jag vill också sätta på min granne för han är så djävla läcker med sina blå ögon och sexiga tatoos!! Fast både han och jag är ju singlar... *hmmmm ska jag plinga på å fråga efter en kopp socker?*

• Anonym
    Anonym (otro) skrev 2009-10-03 18:02:37 följande:
    jag är kåt på grannen som har sambo o barn,jag sj har oxå sambo vill gärna ha honom nu. ja jag har tankar på att vara otrogen. ni som är moraltanter behöver inte kommentera, hur ska jag få kontakt med honom?+
    har du inga barn men du har sambo och funderar på att vara medvetet otrogen tycker jag att du får ta konsekvenserna av ditt handlande! Varför vill du bedra din sambo? Varför håller du ihop med din sambo om du vill ha andra?
  • Anonym (otro)
    Grönögat skrev 2009-10-03 18:04:39 följande:
    Jag vill också sätta på min granne för han är så djävla läcker med sina blå ögon och sexiga tatoos!! Fast både han och jag är ju singlar... *hmmmm ska jag plinga på å fråga efter en kopp socker?*
    go for it then!!! va väntar du på? ja frågan är fri, va ska jag göra jag vet att han är intresserad o hn vet att jag är intresserad av honom. nån måste ju ta första steget eller?? isånafall hur?
  • Anonym (otro)
    Anonym skrev 2009-10-03 18:06:15 följande:
    har du inga barn men du har sambo och funderar på att vara medvetet otrogen tycker jag att du får ta konsekvenserna av ditt handlande! Varför vill du bedra din sambo? Varför håller du ihop med din sambo om du vill ha andra?
    jag vill bara ha sex med grannen det är det enda sexuell attraktion, jag älskar min man.
  • Knox

Ja är du sugen på det så gör det, inget att orda om.

MEN kom inte och klaga sedan när du har trasslat till det och förhållandet är sänkt

• Anonym
    Anonym (otro) skrev 2009-10-03 18:12:06 följande:
    jag vill bara ha sex med grannen det är det enda sexuell attraktion, jag älskar min man.
    får du inte sexuell attraktion av din man menar du? Söker du spänning tycker jag du ska lyfta förhållandet och hitta på roliga saker tillsammans. Otrohet löser inga problem. Snarare tvärtom.
  • Anonym (otro)
    Knox skrev 2009-10-03 18:13:30 följande:
    Ja är du sugen på det så gör det, inget att orda om.MEN kom inte och klaga sedan när du har trasslat till det och förhållandet är sänkt
    min man kommer aldrig att få reda på något o grannen lär ju inte heller säga något, men som sagt vi har ju inte kommit så långt än, nu kollar vi ba på varandra o säger hej o flötar. Så hur ska jag få honom att fatta??
  • Knox

Anonym (otro) skrev 2009-10-03 18:19:01 följande:

min man kommer aldrig att få reda på något o grannen lär ju inte heller säga något, men som sagt vi har ju inte kommit så långt än, nu kollar vi ba på varandra o säger hej o flötar. Så hur ska jag få honom att fatta??
    Tja ta ett steg närmre honom nästa gång å se vad som händer vilken respons du får på att bara komma närmre, annars tror jag nog att du är kapabel att fixa en situation där ni kommer att få fysisk kontakt

Lycka till
  • Anonym (otro)
    Anonym skrev 2009-10-03 18:17:24 följande:
    får du inte sexuell attraktion av din man menar du? Söker du spänning tycker jag du ska lyfta förhållandet och hitta på roliga saker tillsammans. Otrohet löser inga problem. Snarare tvärtom.
    jag förstår din poäng o du har rätt men jag vill ha grannen, nej vi har inget sex jag o min man. det är dött men det är inte anledningen att jag vill ha grannen jag vill ha han för jag är tänd på honom o jah har bara haft sex med en man o det är min man. jag vill prova på en till
  • Anonym (otro)
    Knox skrev 2009-10-03 18:29:15 följande:
    Anonym (otro) skrev 2009-10-03 18:19:01 följande:
    Tja ta ett steg närmre honom nästa gång å se vad som händer vilken respons du får på att bara komma närmre, annars tror jag nog att du är kapabel att fixa en situation där ni kommer att få fysisk kontakt Lycka till
    hehhe ja om det vore så lätt, ska jag typ pika han med att det vore kul att ses oftare eller nåt
Svar på tråden vill bli påsatt av grannen