• Glaadis

Andra Avenyn

Hej på er !

Är det någon som ser på AA ?

Jag tycker att den är en skön svensk serie som gjort mig beroende av den.

Man måste ju bara se vad som händer nästa avsnitt och så vill man ju ha någon att prata med om vad som har/händer.

Är det någon som vill prata lite AA med mig ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-13 11:12
    Eftersom jag och andra på denna tråd kollar oftast på webben tidigt på Tisdagarna så kan vi diskutera saker som ni andra ser på kvällen.
    Ni får ändå jätte gärna diskutera men jag ville bara varna innan så ni inte blir besvikna.

• Svar på tråden Andra Avenyn
  • Juhanna

Jag brukar titta på andra avenyn. Började med att en gammal klasskompis till mig va med i några avsnitt och då var jag ju tvungen att titta och sen var jag fast

• nomina

Här e en till som följer den... egentligen skulle jag vilja slippa följa den så slaviskt, men jag har svårt att slita mig.
    Har sett den från början, tog en kort paus ett tag men kom tillbaka till den igen :)
    Ja tycker de e skönt dock att den bara går en gång i veckan

Vilka karaktärer tycker ni e roligast att följa?
    Vem stör ni er mest på? Ja stör mig nog mest på sigrid just nu :P

• Glaadis

jag gillar greger för han är en sån nolla !

Jag tycker så synd om honom och allt han gör blir fel.
    Håller med dig att Sigrid är jätte jobbig nu och hoppas att nan får se henne mindre.

Marcus är lite små jobbig han med med sitt slikade hår och flin.

Jag gillar Dennis och Tony.

• Juhanna

Jag stör mig nog på hela den familjen, börjar väl gilla Marcus lite mer men han är ändå lite störig.
    Av någon anledning gillar jag Hästen, han är lite gullig på sitt sätt.
    Sen tycker jag att det är lite tråkigt att många av de gamla karaktärerna har försvunnit, känns inte som det händer lika mycket nu.

• Glaadis

Håller med om att det är synd att vissa försvann men man vet ju inte ifall vissa kommer tillbaka.

Undrar om Katarina kommer att börja stöta på Rasmus nu när hon skall gå i terapi hos honom.

Tycker att Hamza är mesig när det gäller roxana.

Undrar om Hästen  vet var Kittys dotter finns elleer om han kommer hjälpa henne att leta, tycker att Tony är bra för henne.

• Juhanna
    Glaadis skrev 2009-10-04 19:15:27 följande:
    Håller med om att det är synd att vissa försvann men man vet ju inte ifall vissa kommer tillbaka.Undrar om Katarina kommer att börja stöta på Rasmus nu när hon skall gå i terapi hos honom.Tycker att Hamza är mesig när det gäller roxana.Undrar om Hästen  vet var Kittys dotter finns elleer om han kommer hjälpa henne att leta, tycker att Tony är bra för henne.
    Jag tror nog att Katarina kommer göra det, man får ju lite den känslan. Och sen tror jag hästen kommer hjälpa Kitty, för han är snäll egentligen.
    Ja Hamza är så himla töntig men han var ju sådär mot den där tjejen han hade innan, att tjejer bara ska vara hemma osv.
  • Glaadis

Jag har bara vaga minen av hans förra tjej, vart hon med barn och tog bort den eller hur var det ?

Aa är skön att se på och den har lite av Våra bästa år p tv3.
    Man kan inte låta bli att se nästa avsnit.

Jag tror att Ulla kommer att lämna Rasmus och skaffa sig en ma som kommer att aceptera att hon inte har barn och kanske som är lite roligare än honom, inte för att hon är så rolig.

Det får jätte gärna hända något drastiskt och spännande nu i början så man inte tappar suget.

• Juhanna

Jag tror hon gjorde abort, eller hon skulle göra det iaf. Men det kan vart så att hon fick missfall också mern hur som blev det inget barn.

Ja hon kanske lämnar Rasmus för den där psykologen på behandlingshemmet och Rasmus och Katarina har ju samma önskan och det är ju att få egna biologiska barn så det kommer säker hända något där.

• Trollet Ludenben

Hänger på här... har sett alla avsnitten sen det allra första. Är smått beroende av serien. Kollar den inte på tv utan för det mesta på webben men har inte hunnit se veckans avsnitt än.
    Min hatkaraktär är sigrid, kan inte med henne. Inte greger eller Marcus heller iofs men sigrid är värst...

Älskade ungar Frodo 021001 och Elias 090224
  • Juhanna

Fan såg att desperate housewives börjar idag får väl göra som Trollet Ludenben och titta på webben istället.

Sigrid är verkligen superjobbig men hur töntig är inte Roland då, som inte fattar?

• Trollet Ludenben
    Juhanna skrev 2009-10-06 20:13:19 följande:
    Fan såg att desperate housewives börjar idag får väl göra som Trollet Ludenben och titta på webben istället. Sigrid är verkligen superjobbig men hur töntig är inte Roland då, som inte fattar?
    kollar alltid på webben, tycker det är bättre än tv Är föräldraledig så jag brukar se den på tisdag morgon men idag hade de tekniska problem plus att jag var upptagen med annat.

Håller med om att Roland är världens tönt. Hur man man va så naiv?? Och jag retar upp mig totalt på sigrid som bara använder honom som en del i hennes fula spel mot Greger.
  • Glaadis

Hej på er !
    Brukar också försöka kolla på webben när jag får tid för på kvällen har jag fullt upp och är så trött plus att det krockar med desperata på 5an.

Hamsa är så blåögd när det gäller Hästen eller så desperat på pengar som Roxana tjatar om hela tiden.
    Roxana är så dryg mot Hamsa så jag fattar inte värför han stannar, kan han inte prata med Rasmus ?

Lotta kommer att bli galen när hon får veta att Katarina har tagit jobbet på Björnsängar och jag hoppas att hon lämnar BJ.

Är Per gubbsjuk som har börjat flörta/uppvakta Sigrid ?

Stackars Roland men vad fan nu får han ta av stödkragen !

Hästen är inte min favo, vet inte om jag tycker illa om rollen eller skådespeleriet.

Hoppas att det inte är nogåt strul i morgon med sidan så man kan äta lite frukost och kolla dagens avsnitt.

• Trollet Ludenben
    Glaadis skrev 2009-10-12 21:17:50 följande:
    Hej på er ! Brukar också försöka kolla på webben när jag får tid för på kvällen har jag fullt upp och är så trött plus att det krockar med desperata på 5an. Hamsa är så blåögd när det gäller Hästen eller så desperat på pengar som Roxana tjatar om hela tiden. Roxana är så dryg mot Hamsa så jag fattar inte värför han stannar, kan han inte prata med Rasmus ? Lotta kommer att bli galen när hon får veta att Katarina har tagit jobbet på Björnsängar och jag hoppas att hon lämnar BJ. Är Per gubbsjuk som har börjat flörta/uppvakta Sigrid ? Stackars Roland men vad fan nu får han ta av stödkragen ! Hästen är inte min favo, vet inte om jag tycker illa om rollen eller skådespeleriet. Hoppas att det inte är nogåt strul i morgon med sidan så man kan äta lite frukost och kolla dagens avsnitt.
    Håller med om att Roland borde ta av stödkragen... han är en sån tönt!!
  • Glaadis

Har nu kollat på webben på dagens avsnitt.

Vart har jag sett Kennet i SSF ?
    SSF, hA,HA vilken stödförening !

Synd att Roland inte tog pengarna och köpte in sig på BJ.
    Vist var det så att taket var dåligt i boxarlokalen och Per vägrade fixa den ?

Jag tycer att Katarina är smålömsk och vadå, skall Rasmus och hon inleda ett förhållande nu ?
    Vad är det för ring Rasmus har runt halsen ? Är det hans vigselring ?

Stakars Tony som fått Greger på halsen som verkar ha flippat ut totalt.
    Greger är så jobbig att han har blivit pinsam fast det har han varit hela tiden.
    Tony är den ända killen som ser bra ut i AA så jag tycker att det är dax med lite nya snygga killar att vila ögonen på för det måste ju det finnas.

Är Roxana verkligen kär i Hamsa eller vill hon bara ha det hon inte kan få ?

Nu måste man vänta ända till Tisdag nästa vecka , kunde inte AA gå två ggr i veckan .

!

• Cornbread

jag stör mig så in i hel**** på sigrid. o sen tycker jag lotta o prästen e tråkiga, händer liksom inget när dem e med.

• Trollet Ludenben
    Cornbread skrev 2009-10-23 19:18:15 följande:
    jag stör mig så in i hel**** på sigrid. o sen tycker jag lotta o prästen e tråkiga, händer liksom inget när dem e med.
    ja visst är Sigrid den mest störande personen i hela serien... jag blir irriterad bara jag ser henne. Greger är med irriterande men han är mest korkad...
Svar på tråden Andra Avenyn