Har jag hiv? Jätterädd
Jag har sådan otrolig ångest nu, jag vore jättetacksam om jag fick svar av någon.
För 4 veckor sedan hade jag oskyddat sex med en svensk hetero kille vid 2 tillfällen, han kom inte i mig. Idag läste jag på en HIV-sida om "akut HIV-infektion" och några symtom som kunde uppträda någon eller några vecckor efter kunde vara
- svampinfektion i underlivet (vilket jag fick en vecka efter sexet)
- halsfluss med ex halsont och svullna lymfkörtlar (vilket jag fick diagnostiserat idag)
Han har sagt att han är blodgivare och att han inte haft oskyddat sex på länge. Han läste till och med upp från några blodgivarpapper per telefon när jag bad honom. Idag SMS:ade jag honom och frågade igen och han sa att jag kunde vara lugn, men han sa också felaktiga saker som "HIV smittar genom blod!" och "I så fall hade jag väl haft symtom!" Det gjorde mig ännu oroligare. På en direkt fråga "Har du lämnat blod och blivit testad för allt möjligt mer än tre månader efter att du hade ditt senaste oskyddade samlag?" svarade han ja men jag kan inte vara säker på om han talar sanning ju.
Vad tror ni; hur hög är risken att jag blivit smittad med HIV? Det är ingen idé jag testar mig än för det är inte tillförlitligt förrän efter tre månader om det är negativt.
/Snälla svara jag går sönder!