• lunkentuss

Kastrera hankatt -kostnad?

Hej hej...!

Vad kostar det att kastrera en hankatt -på ett ungefär? Olika beroende på djursjukhus antar jag, men jag tänkte mig en vanlig liten klinik som har öppet kontorstid...

• Svar på tråden Kastrera hankatt -kostnad?
  • Mira 70

Allt mellan 300-1000 har jag hört. Självklart är ju djursjukhusen de dyraste och oftast går det exakt lika bra på en mindre klinik.

• TheMother

Ring dem och fråga. Det kostar ju olika på olika kliniker. Kan tänka mig att det kan kosta upp till 700 kr. Det kostade när vi kastrerade våra honkatter för 6.5 år sedan. Honkatter är ju dyrare att kastrera tror jag dock.

• HÄXAN BU

Har kastrerat tre hanar kostnaden var 500 kr styck, tycker inte du ska betala mera vid en vanlig kastrering. Ska tillägga att jag bor i Stockholm där brukar priserna vara en aning dyrare.....

• Åttan

det beror ju på om du bara ska kastera eller om du ska vaccinera å idmärka på samma ggr.. jag betalar 850:- för hela paketet

• lunkentuss

okej, inte över tusenlappen verkar det som -det är ju helt ok priser Tack för svar!!

• Trill

Jag kastrerade min hanne för en månad sedan. Det gick på 450:- inkl tatuering i örat.

• 120512

När jag kastrerade mina änglakatter
    betalade jag 1400kr   men det var 2 katter
    hona 800kr
    hane 600kr

• 120512

Ps du får ändra till katter tråden denna ligger ju i hundar men handlar om katt

Svar på tråden Kastrera hankatt -kostnad?