Ta av sig vid massage
Vi har fått en ny massör på jobb, en manlig. Innan hade vi en kvinnlig och jag hade inga problem med att slänga av mig kläderna och hoppa upp på britsen, men hur gör man när det är en manlig massör, ska man behålla BH:n på då?
Vi har fått en ny massör på jobb, en manlig. Innan hade vi en kvinnlig och jag hade inga problem med att slänga av mig kläderna och hoppa upp på britsen, men hur gör man när det är en manlig massör, ska man behålla BH:n på då?
om du tycker det är obehagligt kanske du bara kan knäppa upp bhn när du ligger ner
Jag tror man kan göra det, och sen knäpper man upp den när man ligger på britsen.
Men de brukar ju gå ut ur rummet så man får klä av sig allt utom trosor och lägga sig på britsen? Om han inte gör det så be han gå ut eller behåll bh på om det känns bättre så får han knäppa upp den efter att du lagt dig tillrätta.
Jag tog av mej linnet (hade ingen bh). Du kan ju göra det lite snabbt och sedan lägga dej på mage om du inte vill att han ska se? De brukar väl titta bort också.
Jag brukar ha bh:n på mig, så får massören knäppa upp den, eller jag själv när det är dags. :)
När jag har gått hos manlig massör brukar han knäppa upp bh:n och knäppa den efteråt.
Min massör håller upp ett badlakan framför sig (inklusive ansiktet) när jag klär av mig och sedan tar jag samma badlakan på framsidan av min kropp när jag lägger mig. De är ofta jätteproffsiga och överdriver nästan för att man inte ska känna sig naken!
Ja, en manlig massör är nästan mer noga än en kvinnlig. ;)
Så skönt, för den kvinnliga massören visade inga tecken alls på att gå undan eller så...jag är inte så himla glad över att ta av mig inför andra även om de är kvinnliga, men det kändes ändå ganska OK.
Men just en man tar jag såklart inte av mig inför
OK, jag får väl kolla läget, förmodligen så sköter de det proffsigt som ni sa.
jag är massör o försöker alltid visa respekt för kunden. Det är viktigt att du känner dig bekväm.
Jag låter kunden klä sig då jag får ut ur rummet o de behöver inte alls ta av någon behå. Den går lätt att knäppa upp då kunden ligger på massagebädden.
sedan skall handuk ligga över alla kroppsdelar utom den som just masseras, o då man skall vända sig om till ryggläge, viktigt att hålla en handduk framför så att ingen känner sig tittad o utsatt.
En välutbildad massör lär sig mycket om hur viktigt det är att känna sig bekväm o aldrig utsatt eller kommenterad över kroppsbyggnad o liknande. Känns inte detta bra - byt massör.