• BabyJia

Soffor från Jysk

E kvaliten jättedålig på deras soffor?

Fick ju de lilla häftet från Jysk igår å såg då den lilla nya gruppen som heter Korsika soffgrupp som e för priset 5500 nu.

Vi tyckte de va ett helt ok pris å som passar vår ekonomi mera. Vi e ett stort behov utav ny soffa, för vi har nu en jättesliten skinn hörnsoffa som har ägts av andra före oss. Har haft denna sen jag å sambon blev sambos å de va nu 4 år sen, så ja, ni kan ju tänka er i vilket skick den e i nu, när den va sliten när vi fick den:-/

Ska troligen ut å titta på gruppen i em när sambon kommit hem.

• Svar på tråden Soffor från Jysk
  • Mamma2001

tycker överlag Jysk e skit! Inget ställe jag gärna handlar på... Sofforna är HÅRDA med,fast alla har vi olika smak!

• E l l a

När det gäller tåligheten så är de faktiskt ganska bra. Min far hade köpt en soffa där, sådan utfällbar, eftersom de jämt har gäster och barn från tidigare förhållande där hemma, och denna soffa har varit använd otroligt mycket, ungarna har hoppat i den osv och nu två-tre år senare är den lika fast och bra som den var i början. Tyget är det inte heller något större fel på. Det enda "felet" med den är precis som Mamma2001 skriver att den är hård som bara den...

Svar på tråden Soffor från Jysk