ung bonusförälder
Vad är det hon gör som är så jobbigt?
Mina bonusar har en otroligt jobbig bio-mama, så jag har nog varit med om det mesta...
Vad är det hon gör som är så jobbigt?
Mina bonusar har en otroligt jobbig bio-mama, så jag har nog varit med om det mesta...
Ok. Vet precis hur du har det.
Mina ungars bio-mamma är likadan. Allt ska vara på hennes villkor. Och att lyssna på vad ungarna vill, nej varför det??? Dom är ju HENNES!!!! Alltså som ägodelar.
Hon är även hotfull och våldsam mot både mig och min sambo. Vi har kopplat in polisen flera gånger, men tyvärr har inget hänt.
Vi har nu skyddat hemnummer, och jag har skyddat mobilnummer. Vi har även kopplat in advokat och försöker få enskild vårdnad om ungarna, men det är tyvärr inte så lätt.
Det enda du kan göra är att vara där för din sambo i en jobbig situation, och han ska självklart vara där för dig. Även om barnet kommer först, så är du oxå en del av familjen.
Känner du att du behöver mer tid och uppmäsrksamhet? Vet precis hur det är. Har barnet kontakt med farföräldrarna ( Om dom lever..)? I så fall kanske lillen kunde vara där nån kväll eller dag, så du och din sambo kan få lite tid för er själv.
Du måste vara helt skoningslöst ärlig mot din sambo, och se till att han förstår att han måste ta tillvara på er relation oxå.
Känner du att du behöver skriva av dig till nån, utan att alla kan läsa det, så inboxa mig.
Lycka till! Kram!