• Ellenö

rädd förstföderska!

Var precis på mitt förhoppningsvis sista besök på MVC innan lilla tjejen vill komma ut har BF imorn... Men jag är livrädd min Bm sa högt och tydligt att det här är minsann inget under 4 kg oj oj här blir det en stor bebis! måste dom säga så?

• Svar på tråden rädd förstföderska!
  • Ellenö
    Siriva skrev 2009-10-06 11:18:33 följande:
    Nä gud, det är väl en fullständigt onödig kommentar. (om ni inte har haft en sådan jargong tidigare) Försök att inte bry dig om hennes kommentar. Det kommer att gå bra! Försök att inte oroa dig. Du vet inte hur det kommer att bli så ta inte ut allt negativt i förskott. Snart har du din lilla tjej hos dig. Se till att vila och ta hand om dig tills det är dags.
    ja nä det är väl bara att försöka tänka positivt antar jag, men man blir ju lite skraj när ens BM ser ut som hon sett ett spöke när hon känner på magen och tycker det är en STOR bebis! men tack för dom lugnande orden i alla fall, nu ska jag bara vila och hoppas på att hon vill komma ut snart:)
  • Ellenö
    Smulan87 skrev 2009-10-06 11:24:30 följande:
    Ja gick upp 40 kg, och mitt sfmått låg över tvillingkurvan, dom sa att de kommer inte bli en liten bebis, men ut tittade en 3,5 kilos =)
    ja hoppas det blir samma för mig:) ja tycker inte dom borde yttra sig så mycket om stora eller små barn, jag blev iaf jätterädd.. Men de har börjat lägga sig nu:)
Svar på tråden rädd förstföderska!