Inlägg från: Anonym (&&) |Visa alla inlägg
  • Anonym (&&)

Illaluktande flytningar efter att han kommit i mig....

Hej!

Har precis samma problem! Har varit till Gyn å mina flytningar är helt normala.. Jag använder Lactal ibland dock inte under ett par dagar vid Äl då den kan försämra miljön för spermierna..

När vi har använt kondom innan bebisplanerna så har det inte luktat nånting..

Jag duschar av underlivet efter sex men det är ju inuti lukten kommer inifrån.. Bläää

• Anonym (&&)
    Anonym skrev 2009-10-07 08:55:43 följande:
    Hur tycker du att Lactal funkar annars då? Tar du en direkt efter sexet och några dagar framåt eller?Precis, lukten kommer inifrån, luktar som jag vet inte vad. Riktigt äcklig känner man sig
    Jag tar Lactal direkt efter.. Först sitter jag på toan så att det som kan rinna ut gör det (Ursäkta infon) sen tvättar jag av mig sen blir det Lactal.. Jag tar då samma kväll som vi har haft samlag å kvällen efter..

Tyvärr så drar man sig för att ha sex för ofta just för lukten efteråt{#lang_emotions_money_mouth}

Jag kan bara använda mina byxor 2 ggr för sen kommer det en doft av nånting gammalt{#lang_emotions_undecided}
    Jag har inte Vaginos eller nåt annat så det är väl för att min å sambos PHvärden inte stämmer så bra med varann..
    Killen jag hade före hade jag inte såna problem med då luktade som vanligt efter!
  • Anonym (&&)
    Anonym skrev 2009-10-07 11:32:27 följande:
    Så känner jag oxå tyvärr, men ska man bli gravid så finns det ju inte så många alternativ. Sen då bullen är i ugnen så får han allt komma nån annanstans Ska prova att göra så som du gör och se om det hjälper, hoppas det Konstigt att det kommit så hastigt bara...
    Hoppas att det hjälper
Svar på tråden Illaluktande flytningar efter att han kommit i mig....