Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Flock skrev 2009-10-07 09:31:04 följande:
    Jag tycker inte du ska bry dig om alla andra mammor o pappor! Det kvittar vad man än gör eller köper så tycker inte alla om det... Så använd det du och Tara tycker om! Det viktigaste här i livet är ju att man inte går ifrån sitt eget tyckande och tänkande och det lär du Tara nu Jag tycker att hon är underbart fin i alla sina kappor!!
    håller med lyssna inte på andra
  • Tasha78
    lillronya skrev 2009-10-07 18:08:20 följande:
    Ringde mamma och hon går på fotograferingen med småttarna imorgon!! Så nu har jag också klädproblem. Vad tycker ni mina småttar är finast i?
    gör en omröstning men akta dig för idioterna bara
  • Tasha78
    lillronya skrev 2009-10-07 22:21:50 följande:
    Dags att hitta kudden här! Ha det bra tjejer!
    har du tappat bort kudden
  • Tasha78

underbaraste kaninbyxorna så söta å passar tjejen perfekt ju

• Tasha78
    Incommunicado skrev 2009-10-08 16:49:20 följande:
    jag skrev en sluten tråd till moderatorerna där jag skrev att jag vill att han ska stängas av från FL och polisanmälas, för man vet ju inte om det är en provokation enbart. Hoppas ni som verkligen läste tråden skriver till FL!
    vad har hänt
  • Tasha78
    lillronya skrev 2009-10-08 20:40:34 följande:
    Hej i tråden! Hemma efter en tuff arbetsdag på gekås som var överfullt med folk. Snacka om besvikelse, med då. Hade ordnat med att mamma skulle ta barnen till fotografering. Noga instruerat mannen om kläder och hår osv. Mannen klär lydigt barnen och fixar i ordning de och sätter de i soffan för att invänta mormor. När mormor kommer fem minuter senare så tvärsover barnen i soffan och vill inte vakna. Inga foton för oss, inte....
    är det inte lite långt för dig att köra till jobbet
  • Tasha78
    lillronya skrev 2009-10-08 20:49:58 följande:
    JAg tog mitt jobb och åkte till gekås.
    du ska inte dit snart igen kanske
  • Tasha78
    Zvartaliljan skrev 2009-10-08 20:49:47 följande:
    En vit stickad Ralph lauren i 100% Cashmere till bebisen 799kr...och det var med 70% rabatt Köpte en massa mössor, ullunderställ till både Maia o bebben. Bl.a en rånarluva i ull som blir perfekt under Molos tunna rånarluvor de riktigt kalla dagarna varsin ulltröja till mig o sambon också. Ullstrumpor, inneskor m.m ordinarie priset på allt jag handlade låg på ca.7000:-...jag gav 2400! Finaste efter filten var nog Caterpillar-kängorna till Maia 700kr - 70% rabatt. Maia blev jätteglad för dom
    låter härligt
  • Tasha78
    lillronya skrev 2009-10-08 20:51:36 följande:
    Det är inte alls omöjligt. Hur så?
    så fall skulle jag fråga om du ville kolla upp ett par babybadbyxor jag har köpt till lillan så hon kan ha till babysimningen 74/80 men de är rätt så små så jag hade behövt en storlek större De verkar ha konstiga storlekar på gekås
  • Tasha78

Flock hur har det gått med fotoboken

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15