Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Rååsa Smurfen skrev 2009-10-07 09:38:10 följande:
    ja tack kommer att göra det ,ska nog undvika sådana neg trådar i fortsättning ,för nu kan jag inte skaka av mig det jag läste ,typ att man har sådan kläder "för att ser på mig jag är lyckad och bättre än dig för jag har dyra fina kläder ",en mamma tyckte så om den lilla killen som hade sin kläd krok granne med den dennes mammas dotter och jag bliev riktigt ledsen när jag läste det  eftrsom jag inte alls känner mig ´lyckad och bäst  utan utan tvärtom mår dåligt och kläderna är min tröst ,är nog därför jag tog åt mig så mycket ... I sverige ska man alltid vara lagom  typ har fina kläder på sig  själv och barnen men inte föör fina kläder ,fin bil men inte föör fin bil osv Kläder för mig  stå ju för glädje och  och vackra färgglada kläder gör ju en glad och stå absolut inte för skryt och att nedvärdera andra
    Nä, neggotrådar ska man undvika!! Bus var det ENDA barnet på dagis som fick byta kläder innan fotot och tillbka till dagiskläderna efter! Det är ju MITT foto!! Jag vill att hon ska vara fin på MIN vägg!! Vad de andra tyckte brydde jag mig inte ett skvatt om

Frågade dock snällt i förväg personalen om det gick bra att de bytte kläderna (Fläckdagis utan dess like annars )

Är lite ledsen att hon inte går på dagis längre så jag får inget foto Får ordna det på nåt annat sätt...
  • Everlonn

Fina inköp på salgen!! De där klänningarna är jag avis på

Smilla: Underbara Svea i Plastisock!!

Och alla andra är ju förstås jättefina{#lang_emotions_flower}

• Everlonn
    Incommunicado skrev 2009-10-07 13:53:22 följande:
    ja underbar! usch, tur för mig att jag bara köper nytt, har sällan problem då. Håller tummarna för att den är fin!
    Ska göra som Julia, köpa nytt eller från folk i tråden!

Idag fick jag massa fina suits från Hilla 5 stycken, fast min syster ska ha 2 av dom Bus behövde jamasar
  • Everlonn
    JuliaochNelly skrev 2009-10-07 14:20:32 följande:
    haha ja jag vidjade mina vyer lite nu & har ångrat det bittert.*suckar* Tror ni man vågar lägga ut lurvar nu? Nelly kan inte ha sin turkosa mer & det är verkligen inte lillebrors färg.
    Mmm Att inte säljare kan ta ansvar för sina grejer liksom!!

Vet inte hur lurvar går nu...
  • Everlonn

Nikki: sötisarna i BT! Ser fram emot att få träffa er irl

Smilla: Underbar kombo på Svea! Jag har ju de rosa babytightsen och en kanintröja på G, måste ju testas

• Everlonn
    nikki2006 skrev 2009-10-08 09:02:42 följande:
    Jag blir glad och utsövd och får massor gjort hemma såsom städning och matlagning varje dag som jag inte orkar när jag jobbar
    Jag är alltid hemma, fast mitt hus är inte värst välstädat och inte är det hemlagad mat varje dag heller

Men jag har ju alltid imorgon om jag vill göra nåt

Ska sätta Bus i dagis 15 timmar efter sommaren nästa år tror jag.
  • Everlonn
    Tjollabolla skrev 2009-10-08 09:21:10 följande:
    Åhh jag älskar oxå att vara hemma! Finns inget bättre, hade kunnat va hemmafru resten av livet Men så bra är det ju tyvärr inte... Men nu får jag snart va hemma igen i 1½ år iaf. Vi har fortfarande inte bestämt hur vi ska göra med Milos dagisplats. Nu vill han ju va hemma, men han blir ju äldre liksom... Jag vill göra ha honom hemma, känns som mer jobb för mig att lämna honm 8-11 än att ha honom hemma.
    Inte hemmafru, hemmamamma

Hemmafru indikerar att det är kul at städa ha ha ha
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15