Inlägg från: Jes sica |Visa alla inlägg
  • Jes sica

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Hej tjejer behöver lite hjälp. Nova star jeans. Har beställt till Kevin nu xl i 92 och vanliga i 98. Men kommer han kunna ha de ellerblir de jättestora han är 94 lång. Vårens har han i xl 86 så 98 i vanliga aknske blir baouta stort eller? Hur mycket skiljer det mellan vanliga och xl?

• Jes sica
    Stormis skrev 2009-10-07 20:50:06 följande:
    Fördelen med att vara på plats

Jag tycker inte att det skiljer nåt mer än bredden vid fötterna. Dvs längd och midja är detsamma. Dvs XL är lite vidare nertill, men annars är de samma. Jag har alltid samma stl på dem.
    Åh tack då struntar jag i nsbrallsen i 98 o kör på 92 orna. tack
  • Jes sica

Hej tjejer! Pissdag!!!!

Fotografering idag på dagis och Kevin har utslag i hela ansiktet så det var ju bara å vara hemma.

• Jes sica
    Incommunicado skrev 2009-10-08 08:46:36 följande:
    oj vad tråkigt! Gå till en egen fotograf sen så får du fina bilder iaf!
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 08:47:10 följande:
    Hej!Synd på fotograferingen Det där med pissdag kan jag hålla med om- jag grät av avundsjuka när maken skulle till jobbet kl 6 imorse Han fattade ingenting
    ja såå jäkla typiskt lixom. ja det blir ju å gå till fotografen istället.

Smultron: ja vissa dagar är ju bara det!
  • Jes sica

Förresten är det nån som vill ha ns byxor i 98 till 30% så mejla till funky jag ska mejla nu och säga att de stryks från min order som de kommer bli alldeles för stora. Det är vanliga och de bruna

• Jes sica
    Tjollabolla skrev 2009-10-08 15:58:35 följande:
    Det var en som skrev att han våldtog sin 1½ åring dagligen men att han skulle sluta med det när sonen fyller 5, för då skulle pojken inte komma ihåg det. Så skrev han Rätt eller fel? Helt jäkla sjukt. Borde polisanmälas!!!
    Meen fy Hoppas verkligen det är nån sjuk person som bara villuppröra.
  • Jes sica
    Saraia skrev 2009-10-09 09:51:03 följande:
    alltå ni som haft molosuits sedan födseln - hur länge har bebben kunnat ha stl 56??? ska köpa t en 5 dagars bebbbe som var 50cm o nästan 4kg då hon föddes, vill ju helst att hon ska ha den nu men ej växa ur den på 1v. e de stora i stl???
    skulle ta 62

Hej alla föresten
  • Jes sica

Hjälp tjejer!! Jag skulle betala in i förskott till funky nu och har raderat mejlet. Nån som har deras plus/bankgironr??

• Jes sica

Jes sica skrev 2009-10-09 10:04:02 följande:

Hjälp tjejer!! Jag skulle betala in i förskott till funky nu och har raderat mejlet. Nån som har deras plus/bankgironr??
    Ingen ??????????
  • Jes sica
    lillronya skrev 2009-10-09 10:36:55 följande:
    5942-6668
    Åh tack tack tack
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15