• Bybo1

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-10-08 10:16:17 följande:
    Japp- jag ammar fullt.Ska dock lägga till ersättning på kvällen i hopp om att få ett längre sovpass där Ojdå Sist gick jag upp 31kg- från 55-86Denna gången hamnade jag väl på 20kg plus så det blir till att köpa nya träningsskor eftersom amningen hjälper inte till heller..Mina gamla skor har jag bara vallat på salg senaste året
    Hej i tråden!

En sån här gunga hade vi när Alvina var bebis o tack vare den så fick jag sova när hon sov.. Tycker att den var super {#lang_emotions_laughing}

http://www.blocket.se/simrishamn/Babygunga_Fisher_Price_23828871.htm?ca=1_10&w=3
  • Bybo1
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 15:16:03 följande:
    Men att ingen kniper denna? Supersöt juwww.tradera.com/SMAFOLK-SVETTISJACKA-TROJA-ST... Jo jag har övervägt att inhandla ett sådant stort åbäke men skulle helst slippaJag ska stå ut lite till och hoppas att rutinerna kommer snart, vem vet..kanske börjar hon sova hela nätterna snart AS IF
    Ja den är ful {#lang_emotions_throwup} men helt fantastisk {#lang_emotions_kiss} med en sån skulle jag kunna tänka mig fler barn i framtiden {#lang_emotions_laughing} 
  • Bybo1
    Milliz skrev 2009-11-24 21:38:14 följande:
    Jag tycker att den första är finast!God kväll i tråden förresten!
    Nej den som jag hade i minneslistan, å så missa jag den :(

Halloj i tråden!
  • Bybo1
    solouniko skrev 2009-11-24 21:50:55 följande:
    Hej och tack för fint paket idag Passade perfa och Millas pappa gillade den också massor Ängel - Första eller andra! Skitsvårt verkligen.. Hej alla andra också
    Fick fina älgbodyn i dag,, så nu väntar jag bara på dom fina plyschbuxorna som jag vann i morse :)

Fick du mitt mail förresten igår om resten av frakten? fick bara att mailet inte kan skickas :/
  • Bybo1
    solouniko skrev 2009-11-24 22:20:42 följande:
    Den är såå fin,, men vi hade dubbla  Rosa? Såna hade M med älgbodyn i 62, en riktig favvo Nä, inget mail har kommit?
    Vilken tur för mig att ni hade dubbelt {#lang_emotions_smile} Jo det är nog dom, vi har dom nu i stl 74 men dom är så fina nu vann jag ett par i stl 80 el 86 minns inte {#lang_emotions_dreamer}

Har märkt att mina mail inte alltid kommer fram till hotmail,, så då skriver jag här istället,, behåll resten men tack för att du erbjöd dig {#lang_emotions_flower} 
  • Bybo1
    Milliz skrev 2009-11-24 22:50:31 följande:
    Var det de rosa velourisarna? De missade jag imorse. De är ju så fina!
    Japp dom var det {#lang_emotions_laughing} glömd ju bort dom oxå imorse men som tur var hade jag redan lagt bud på på ganska högt..

Jisses av en händelse upptäckte jag nyss att jag råkat lägga alldelens på tok för högt bud på en auktion "Mamma meandi tunika" 1249 kr istället för 249 kr {#lang_emotions_sealed} vilken tur att jag upptäckte det o kunde ändra {#lang_emotions_smile} jag ska nog inte vara på T på natten när man är för trött ..
  • Bybo1
    solouniko skrev 2009-11-24 23:01:21 följande:
    Åhh Milla har börjat tjorva så mycket på kvällarna. Hon somnar utan problem vid 19.30-20, men vaknar alltid efter 45 minuter och tjorvar. Sen fortsätter hon så ända tills vi går och lägger oss och hon får sova i våran säng. Då sover hon bättre.. Men man blir ju så trött på att springa in heeela tiden!
    Precis så är det hos oss oxå {#lang_emotions_undecided} men nu ammar jag inte längre sen 5 dagar o hon dricker inte vällning längre på natten så det känns mycke lättare nu,, vore jag inte själv så trött så skulle jag försöka få henne o sova i egen säng längre perioder..
  • Bybo1
    Milliz skrev 2009-11-24 23:24:55 följande:
    Oops, tur att du upptäckte det. Det hade kunnat bli dyrt Ja, det är lite knas med auktionsslut på morgonen. Jag missar alltid såna auktioner.
    Ja det var verkligen tur {#lang_emotions_smile}

Natti natti.
    Amanda 94 Arvid 05 Alvina 08
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15