Inlägg från: Emeli Johanna |Visa alla inlägg
  • Emeli Johanna

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Hej hej!
    Nu är jag hemma igen efter katvig, lovade att skriva rapport om dagen Fanns inte alls det som ni köpte igår, 98 och 104 lådorna var näst intill tomma när vi kom (var där när dom öppnade), men som tur var fyllde dom på under dagen, fick "passa" för att få något Bunkrade en hel del "gamla" ränder i velour med hög krage, trodde verkligen inte att jag skulle hitta dom, men lycklig blev jag!! Hittade även massor suits i gamla fina ränderna till bebisen i magen Hittade nästan ingenting till tjej storlek 74-86 Men kul var det!!

• Emeli Johanna
    h80 skrev 2009-10-08 17:22:10 följande:
    Nån som har varit på katvigsalgen, är det lätt att ta sig dit?
    Vi hade gps och då var det absolut inga problem att hitta, åkte från helsingör, gick kanon! Men igår var det väldigt utplockat i allt utan 116 och uppåt, dom hade tydligen inget mer att fylla på heller, så nu var det 5 plagg för 300 dkk f.o.m idag.
  • Emeli Johanna
    Buttelina skrev 2009-10-08 19:06:14 följande:
    vad var det för färger på de gamla velourjackorna du hittade??
    Svart/vit och grön/röd, hittade även tröjor och suits i gul/gul och orange/blå och grön/röd även där, väldigt nöjd eftersom jag trodde det var lönlöst att hitta de "gamla" ränderna. Den grön/röda velourjackan var dock felmärkt, stod på lappen 98 men det visade sig att det var 116, så nästa vinter kanske
  • Emeli Johanna
    Buttelina skrev 2009-10-08 19:20:09 följande:
    ahh kul en tröja i gul/gul hade inte varit fel
    Jag är riktigt nöjd med att jag åkte, var första gången, skulle hellre vilja åka på Molo men har Bf i November. Får bli till våren helt enkelt!
  • Emeli Johanna
    Stormis skrev 2009-10-08 20:27:56 följande:
    Fast på katvigs hemsida står det så här nu: ALT TØJ FRA 110-152, 5 stks 300,- kr undtagen overtøj, gummistøvler, accessories og strømper! Der findes naturligvis også masser af tøj i str. 56-110. Så vær med i slutspurten om sæson aktuelle Katvig? styles fra AW- og HW08 og tidligere og gør et scoop. Masser af sæson aktuelle Katvig? styles fra AW- og HW08 og tidligere. Der kommer nye varer hver dag (Så længe som muligt, dog ikke nødvendigvis i hele perioden, grundet efterspørgsel og vareudbud. Tak for forståelsen)! Dankort eller VisaDankort foretrækkes. Så jag tolkar det som att det ändå finns i de mindre stl? Å andra sida var utbudet i tex 92 och 98 ganska minimalt när vi var där i tisdags.
    Jag var där igår, då fanns det nästan ingenting i 92-104, fick stå och vänta när en tjej packade upp det sista i 98 och 104 och nypa det direkt
  • Emeli Johanna
    Smultronhjärta skrev 2009-10-13 21:39:44 följande:
    Japp- stl 92 men de flyttar inte Nu måste jag förklara hur jag tänker i den andra tråden
    Hon kanske kan se till att vinna den bara för att få bränna den på bål så kanske, kanske hon finner lite ro??
  • Emeli Johanna

Hej på er tjejer!
    Vilka kalendrar kör fraktfritt i år? Fick en liten lillasyster till min Zion förra veckan så nu ÄNTLIGEN kan det shoppas flickMolo

• Emeli Johanna

Hej hej! Behöver ett råd av er experter Är på jakt efter en lurv till min Zion ca 93 cm lång. Hur är dom i storlek nu? Han har en från förra våren i storlek 98 och den sitter kanon nu? Det är inte mer än 30% på molo i någon webbshop va?

Tack!
  • Emeli Johanna
    Buttelina skrev 2009-12-30 21:34:47 följande:
    finns på tradera
     haha, ska kika där då
    Vad tror ni om katvigvelour, gamla modellen storlek 110, vågar man lägga ut på T??
  • Emeli Johanna
    MejaKiZnic skrev 2009-12-30 23:29:54 följande:
    Var var de jag kunde hitta rea på barn ugg:s ?  Kom ju på att mina mini fötter kan ha barnstorlekar
     Dom fanns på rea på skattkammaren häromdagen, bara i beige dock..
  • Emeli Johanna
    Tasha78 skrev 2009-12-31 14:43:49 följande:
    lite ot men har ni tips på med vad man kan smörja torr hud, lillan är helt röd på underarmen och det verkar bli värre med vad jag än smörjer med
    vanlig barnolja är bäst
  • Emeli Johanna

Hej på er!

En OT fråga, men jag har sett att flera av er har den röda Nova Star jackan till era små, beställde en 104 åt sonen som han ska ha nästa vinter, hur är dom i storlek? Han är 93 cm nu??
    Tack
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15