• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Nån som har varit på katvigsalgen, är det lätt att ta sig dit?

• h80
    Buttelina skrev 2009-10-08 17:49:46 följande:
    visst var dom jaa jag med

utan bil vet jag inte om det är så lätt. men med bil och gps var det rätt enkelt
    hm, jag tänkte ta tåget över, ska kanske strunta i det då
  • h80
    Pepper79 skrev 2009-10-08 19:33:55 följande:
    Meeen!!! Är det utplockat på Katvig nu. Jag som hade funderingar på att åka dit på lör, men då får det vara. Känns väääldigt avlägset till stl 116. Jaja, hoppas verkligen att det blir Molo nu.Hej alla förresten!Fina bilder i BT
    funderar oxå på lördag, men om de inte fyller på mer nu så känns det ju meningslöst
  • h80

Nån som har hört nått om molos lagersalg?

• h80
    melizza skrev 2009-10-22 21:04:12 följande:
    vad ger du för lösande kost?? kiwi och apelsiner i massor kan ha en lösande effekt....har du provat det? även plommon då men det visste du säkert redanstackars liten *kramar om*
    min lilla blir hård i magen av plommon
  • h80
    Milliz skrev 2009-11-16 21:49:33 följande:
    Gokväll! Vad händer här då?Är det någon mer som har problem med T? Jag lyckas inte lägga upp några bilder.. Det är så irriterande då jag äntligen satte mig ner och skulle lägga upp auktioner så gick det ju inte att göra det..
    har också problem med bilderna, suck
  • h80

Nån som vet vad trycket med kortlek på kallas?

• h80
    Tasha78 skrev 2009-12-28 21:14:03 följande:
    oj har ni läst bloggen tycker synd om henne
    vem är det ni pratar om? kan nte nån inboxa mig?
  • h80
    h80 skrev 2009-12-28 21:43:02 följande:
    vem är det ni pratar om? kan nte nån inboxa mig?
    hittade själv
  • h80

Lite ot, men är det någon som vet vart man kan köpa billiga galgar till alla barnkläder? Behöver ca 100 så jag vill inte köpa designgalgar

• h80

Tack för tipsen om galgarna. I vissa affärer får man ju galge när man köper kläder, men i de flesta får man ju inte det och då "fattas"galgar

• h80
    Tasha78 skrev 2010-01-02 12:54:23 följande:
    jag har frågat både på kapphal och hm om jag kan få galgar och då har de gett mig 20 galgar på en gång så nu har jag många eftersom jag frågar varje gång
    då ska jag testa det nästa gång jag handlar. TACK
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15