-
Jag har bytt kläder på h&m flera ggr utan kvitto, bara lapparna är kvar så funkar det.JuliaochNelly skrev 2009-10-12 08:43:05 följande:Godmorgon tjejer Nu är vi hemma igen & såååå trötta. Visst borde man få byta kläder på h&m utan kvitto? Om lappen är kvar. Min pappa hade köpt underbara kläder till barnen -
Rackartyg i Gränby centrum och city har molo. De andra danskshopparna är stängda på söndagar.siciliana skrev 2009-10-18 08:39:07 följande:Guben min är i Uppsala och sa precis att han är sugen på shopping! Nu gäller det att vara snabb! Finns det några dansk-shoppar i u-sala? -
Tjolabolla: jag har inflammation i munnen, mellan två tänder, smakade illla i munnen och luktade inte så gott heller samt att tandköttet blödde.
-
RååSa BuBBlan skrev 2009-10-19 08:03:41 följande:
Alltså seriöst!! Va sjutton har posten gjort med alla postlådor?????? Hålet e ju sååååååå litet att man knappt fick in en Molo babybyxa o tröja Ska man behöva gå ända till posten med ett sånt pytte brev?Jepp, posten är helknas. Inte ett skit går in i lådorna längre. -
Visst är det kul med överaskningar! Antar att du tyckr det är skitkul att shoppa tjejkläder, själv tyckte jag det var kul att få röja bland killkläderna efter att ha shoppat klänningar.ängeln83 skrev 2009-10-19 10:05:26 följande:Ja det var roligt, fast väldigt onväntat, vi trodde ju det var en pojk där inne så det tog ett tag att fatta att det var en flicka Förlossningen gick jätte bra, fast ganska snabbt så jag tycker nog det var värre denna gång. Det blev lite strul efteråt då moderkakan inte ville lossna så det blev narkos och operation till slut. -
I microskop, var det äckligt?ChokladMoshin skrev 2009-11-13 23:00:08 följande:Ja, jag gillar inte heller hennes spasmer och inte heller hennes golvmopp på huvudet...... Jag har tittat i en sån kaluffs under microskop..... -
Nej gud köp ingen phil&teds, vi sålde våran efter 2 månader och har aldrig varit så missnöjd med en vagn. Lillebror vägrade ligga där under, skrek och sparkade på syskonsitsen vid 8 veckors ålder och kunde ju inte sätta honom upp då. Nu har vi en uj istället, lite bredare men man kommer fram överallt och den är suverän
-
Vi har badgessuiten i 74 till en 66 lång kille och den passar bra, lite tillväxtmån men inte alls jättestor.
-
Ser ni snackar jeans. I lööööööööööööööve cheap monday, snygga och cheap, då blir det mer pengar över till molosar.
-
Ot men vet att flera här shoppar nova star. Hur är deras wct jackor i strl, här har vi 98 i vanliga fall, ska jag ta samma eller gå upp en strl?
-
Tack!lillronya skrev 2009-12-04 15:16:53 följande:JAg brukar ta samma storlek men de är ganska rymliga. -
Hur är årets molooveraller i strl? Är de stora? Om jag behöver en 104, ska jag ta det elller en 98. Förra årets 98 är ju stora.
-
Har förra årets regnbåge i 98 till en 92 lång tjej och den är rymlig. Ska jag ta en 104 till nästa vinter då, räknar att hon är ca 100 cm lång då.lillronya skrev 2009-12-07 20:17:14 följande:Förra årets är inte så stora. Men året innan var de stooora. -
Blev en lila 104. Passar den inte nästa år så får den väl ut på T.lillronya skrev 2009-12-07 20:39:05 följande:Det är ju det jag också funderar på. Har också 98 till ca 90 cm unge. -
MMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!! Ebba och Greenday, gamla godingar! Ramones är inte heller fel.
-
HUr vet ni det? Ser ingen på sidan. Kan man ringa dit och bokA ANNARS.Morty skrev 2009-12-08 11:47:53 följande:Bubblan är du här??? Ser du att Annacill tar in Airbrush.
Sorry! Busig bebis i knät! -
Brukar de vara snabba att svara på annacill? mailade dem om att beställa en knapptröja, airbrusch men inte fått ngt svar. mailade igår.
-
När tror ni man kan lägga ut på T, till slutet av januari eller ska man vänta till bb i februari istället.
-
Ngn som vet om molo kommer med ngn typ av skaljacka eller liknande. Brukar köpa pop:s skaljackor men tycker de är lite tråkiga och med dessa priser så tänkte att molo kanske har ngt roligare.
-
Såg softshelljackorpå ajabajakids och de var ju billigare än polarns (795). Är de bra jackor, vind/vattentäta?Buttelina skrev 2010-01-05 22:48:27 följande:softshell?