• Pildi

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Inga nyheter om MOLO utsalg? Blir helt nervös om jag tänker på det ...rädd att missa den!! He he. Ni som bor i Malmö, BomBom på St:Knut har utförsäljning 50% på danska barnkläder.

• Pildi
    Greksmurfen skrev 2009-11-05 21:31:46 följande:
    förresten tjejer har ni ngt tips på hur man ska få maxen å äta???.. han har inte ätit på 5 dagar nu.. om man inte räknar totalt 2 vällingflskor/dygn å 1 yoggi/dygn.. testat med mat men han vill inte försökt med allt... kan säga att yoggin äter han inte hela på en gång heller utan den har idag blvit utspridd på 3 tillfällen =S.. vet ite hur mga dagar det kan gå... vill ju inte att han går ner i vikt för mkt..
    Ge honom mat som han gillar...det gör inget om han råkar äta samma mat i några dagar. När han blir bättre kommer aptiten tillbaka. Har han fortfarande feber? Stackars liten!
  • Pildi

Har ni shoppat lite MOLO på rean? Min son har så många kläder så att han behöver inte ett enda plagg på flera månader plus att jag är fattig som kyrkoråttan ...snyft

Ska ni inte lägga ut lite fina plagg på Tradera? Har alla gått på semester nu, det är bara 3 sidor med MOLO plagg!!! Vad är detta??

• Pildi
    Duntoffla skrev 2009-12-29 16:35:14 följande:
    Jag har shoppat lite molo på rea. Det brukar vara lugnt på Tradera så här i jul/nyår.Varför ska vi lägga ut mer om din son har så mycket kläder?
    Därför att jag är en shopaholicmamma !!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15