Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Avis på alla Katvigshoppare. {#lang_emotions_cry}

Fast jag åkte till Ullared istället. {#lang_emotions_tongue_out}

Måste berätta att lillan börjat använda Crazy Salmon-overallen och VARENDA förälder kommenterar den. {#lang_emotions_laughing}

• saturnina
    SmillaMilla skrev 2009-10-07 21:50:10 följande:
    Jag hade absolut tagit tillbaka väskan.
    Jättesvårt. Jag sålde en Pop skötväska som tydligen hade ett litet hål i en ficka inuti väskan. Köparen ville ha tillbaka 100 kr. Jag tyckte det var väldigt mycket för ett hål jag själv inte sett... som dessutom satt inne i väskan.
  • saturnina
    lillronya skrev 2009-10-07 22:03:05 följande:
    Roligt när man får kommentarer om barnens kläder.
    Ja, verkligen. Man får ju höra en del när man har Molobarn, men så här mycket kommentarer har jag aldrig fått om ett plagg förut.
  • saturnina
    Busbellan skrev 2009-10-07 22:04:00 följande:
    Åh, har ni redan overallväder, här kör vi med katvigs overall med fleece under
    Jodå, jag har hängt overaller på båda förskolorna. Än så länge är det bara den minsta som använder den. De är ute väldigt mycket på hennes förskola och det har varit kallt & blåsigt om förmiddagarna. Hon har jacka och överdragsbyxor också, men fröknarna föredrar overall märker jag.
  • saturnina

Natti natti!

SmillaMilla skrev 2009-10-07 22:09:56 följande:
    Nä nu blir det natt för mig. Svea ropar varannan minut så det är väll bäst att ta med henne i min säng o försöka sova något. Och i morgon lär hon bli förkyld! Blir alltid det efter en sådan här natt. Så god natt tjejer! Shoppa lungt.
  • saturnina
    lillronya skrev 2009-10-07 22:11:42 följande:
    HUr många dagar efter avslutad auktion på T är det lagom att påminna om betalning?
    Åh, jag är själv hopplös på att påminna. En vecka kanske? Eller är jag för snäll?
  • saturnina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-12 12:27:16 följande:
    Vad blev det?Jag var där inne och vände men gick ut igen
    Jag hade velat ha fuskpolos, men de var nog slut.
    Blev miniappletröja till Gustav som jag suktat efter länge.
    Tjejerna fick ärmlösa lila/orange randtunikor som är såååå fina. Hallonklänning. Till sommarlådan.
    Lillan fick Nova Star jeans oxå.

Var på en lagerförsäljning av Liten Sveastar i lördags, så nu har jag en del gosiga kläder...
  • saturnina
    högbergarna skrev 2009-10-12 12:30:30 följande:
    Nää det fanns ju ingen kvar! :( Hittade ett sätt att ta mig in!Något positivt iallafall.. Dagis sa att det gått bra på fotograferingen. Spännande väntan nu då! :)
    Dras rabatten i kassan eller?
  • saturnina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-12 12:38:44 följande:
    Jaa- fortfarande shoppingsugen
    Hade velat ha helikoptertröjan, men den var ju tvärslut i stora storlekar. Jag tycker höstens killkläder har varit så supertråkiga....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15