• molnen

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

MejaKiZnic skrev 2009-10-07 15:19:58 följande:
    Ny pussel body och en babuska rånluva till nästa vinter beställd
    var finns pusselbodyn i storlek 80 el.86 ,gärna fraktfritt????
  • molnen
    högbergarna skrev 2009-10-10 19:26:47 följande:
    Härligt!! Älskar gamla 80-tals låtar! :)Hej hej!! Blä tuff o hemsk o tråkig dag på jobbet idag!! Jobbar 7-15 imorgon med på detta skitställe sedan är det åter till min huvudsakliga placering!Suktar fortfarande efter den turkos, blå o grönrandiga ESL tröjan! Tror dessvärre jag får glömma den!Å e så grymt sugen på att köpa ngt från småfolk...  oxå.
    Är det frotetröjan du menar ? den finns på lilla mirakel
  • molnen
    saturnina skrev 2009-10-12 12:44:48 följande:
    Ja, de är söta. De hade såna på Busloppan. Det är 30% där nu.Jag köpte faktiskt en kattröja till Gustav på Meandi som han är jättesöt i.
    Är det 30% på allt eller bara på kläder? någon kod?
  • molnen
    Buttelina skrev 2009-10-12 23:05:48 följande:
    jepp
    Hmmm(surar)jag som tänkte beställa
  • molnen

Någon som vet om man kan byta rubrik på traderaaktionerna? ett litet s i slutet verkar ställa till det. någon som kan länka till traderatråden?

• molnen
    Zvartaliljan skrev 2009-11-08 13:32:36 följande:
    Hej igen Maia vägrar ta av sig hand-i-hand klänningen som hon hade igår och även har sovit i, jättekul att hon tycker om den så mycket men jag vill ju prova andra fina kläder på henne ju *typiskt*Nu har jag kört våra helggäster till tåget så nu är det lugnt här...försökte sova en stund men kan inte lägga mig ner...får ingen luft...ingen som hade råd om Cocillana? Jag ringde sjukvårdsrådgivningen men hon sa ju förstås bara samma som stod på bipacksedeln, det är ju vad de går efter. Så hon tyckte jag kunde ta...men jag vet inte...känns lite knepigt o stoppa i sig morfin liksom...
    Jag hade ordentlig rethosta(gravid i mån 8 )och läkaren skrev ut cocillana så enligt honnom var det ingen fara.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15